Ihana Leila

Oi voi, tykkään kovin Leila Lindholmin resepteistä ja kirjoista (jep, minulla on ne kaikki). Olen nimittäin "leivontahullu"... Jo pelkkien leivontakirjojen plärääminen saa onnelliseksi...ainakin minut.

Leilan kirjoissa on kuvat ja tunnelmat kohdallaan, hän saa kaikki reseptit tuntumaan niin helpoilta. Minun ainakin tekee mieli leipoa kun katselen hyvin kuvitettuja (ja kirjoitettuja) leivontakirjoja.
Kuva: www.leila.se

Noh, nyt minulle selvisi, että Leila on avannut nettikaupan. Sitä voi ihastella täällä. Varmaan siitäkin tulee suurmenestys.

Kuva: leilasgeneralstore.com

Kaikki tuotteet on hyvin "leilamaisia", söpöjä ja suloisia. En kuitenkaan usko että niitä kotiin ostaisin. Mökille ehkä?

Huomenna pitää varmaan leipoa jotain hyvää, kun on perjantai ja viikonloppu tulossa. Jess!

Kommentit

  1. Hei, löysin sun blogin Anetten blogin kautta. Mites en ole ennen huomannutkaan...

    Mä tykkään myös kovasti tuon Leilan keittokirjoista, ihania ja toteuttamikelpoisia ohjeita. Nettikauppa NIIIN ihana;)

    Mukavaa viikonlopun odotusta<3
    ps käy ihmeessä kurkkaamassa munkin blogia;)

    VastaaPoista
  2. Hei, ja kiva kun tulit lukijaksi! Ihanaa viikonlopun odotusta myös Sinulle! <3 Sinulla on kiva blogi, jäsen oon! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti