Punaista kevääksi?

Pikaisella kaupunkikierroksella punainen väri jotenkin pomppasi positiivisena esille. En yleensä käytä värikkäitä vaatteita, joten yllätyin kovin kun tämä punainen väri niin houkutteli...

Varsinkin tämä yllä oleva hame (S.Oliver) on niin ihana, että melkein jo lähdin sovittamaan sitä. Jarruttelin kuitenkin, kun en oikein keksi sille (ainakaan vielä) käyttöä.

Mitä luultavimmin ostan kesäksi punaiset housut (tässä Espritin)...Entäpä jos pidänkin niitä vain kerran tai kaksi?!? Tai saattahan niistä tulla kesälempparit? Mutten siis vielä ostanut niitäkään.

Ostin kyllä pari kirjaa. A Clash of Kings on kyllä todella paksu (910sivua)... saa nähdä pysyykö se kasassa. Eikä sitä parane lukea selällään sängyssä, saattaa tehdä pahaa jälkeä jos se putoaa kasvoille ;)

Illalla kohti teatteria, muuten päivä kuluu tavallisen lauantailöpöttelyn merkeissä. Viikonloput on kivoja :)

Kommentit

  1. Minulla on ollut punaiset housut ja käytin niitä paljon, samoin käytän paljon punaisia paitoa, ne ovat pirteitä :)

    VastaaPoista
  2. minulla on 1 punainen neule vaatekaapissa, käytin sitä nenäpäivän, kun meillä oli dress code töissä. oon hiukan arka noiden värien kanssa...musta (valitettavasti) rulettaa minulla) ehkäpä sitä oppisi pikkuhiljaa? hiplasin minä oranssia takkiakin!?!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti