Reipas minä!

Aamulla heräsin 6:30, söin puuron ja join vihreän teen ja painelin reippaana 7:30 alkavalle body pump tunnille. Siinä heräsi kyllä hyvin! Jaksaisikohan ensi viikolla jokaikinen aamu mennä salille seitsemäksi? Olisihan siinä hyvä testata tahdonvoima.

Tunnin jälkeen oli pakko saada kahvia ja reipas minä olin varautunut tähän (??)! Ei tarvinnut ottaa pullaa, vaan söin puolet protskupatukasta. Samoin, jos ensi viikolla ei söisi yhtään pullaa...edes pientä?


Ja koska on perjantai, saan syödä karkkia/herkkuja ...joo, ihan hirvee sokerihiiri, karkkimonsteri olen... Mutta, tänään ostin vain askin salmiakkia (normaalisti pussillinen) ja pienen suklaapatukan (normaalisti koko sininen levy!)

Jos minä olisinkin reipas koko ensi viikon?
Sillä kohti kevättä mennään, aurinko paistaa, ja elämä on ihanaa!

Kommentit

  1. Elä suotta, nauti elämästä nimimerkki kolme suklaapatukkaa, amerikkalaisia pastilleja ja panttereita noidannuoleensa tänään popsinut
    p.s. teen vielä lisää Nizza-päivityksiä jatkossa

    VastaaPoista
  2. Juu, yritetään nauttia... kohtuudella- kröhm ;) Herkut on hyviä, ja matkustelu vielä parempaa!! odotan innolla matkapäivitystä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti