7 randomfaktaa minusta

Sain haasteen Business Womanilta kertoa 7 random faktaa itsestäni. Kiitän saamastani haasteesta, ja tässä 7 asiaa minusta...varsin sekalaisessa järjestyksessä. Ja periaatteessa täysin merkityksettömiä pikkujuttuja.

1) Juon litratolkulla vihreää ja valkoista teetä päivittäin. (Ennen join saman määrän kahvia... hyvä minä!)

2) Olen ihan koukussa Sookie Stackhouse kirjoihin. Tilaan heti uuden kirjan kun se ilmestyy...ja ahmin sen heti! (Ennen luin vain asiallisia kirjoja, kuten elämänkertoja ja business-kirjoja)
Tästä taitaa puuttua uusin kirja?

3) Samoin olen koukussa kirjasarjoihin perustuvaan True Blood-telkkarisarjaan. (kirjat on parempia)

4) Tulin kolmannen (ja viimeisen) kerran äidiksi 24-vuotiaana.

5) Olen ollut spinning/cycling/sisäpyöräily-maratonissa 6 kertaa. (Syksyllä aion juosta puolikkaan maratonin)

6) Olen vasenkätinen (and proud of it!)

7) Katsotaan aina Build a New Life in the Country (uusi elämä maalla) ja Grand Designs mun miehen kanssa. Kiehtovia taloja!

tästä saisi oivan muutoskohteen Grand Design-tyyppisesti...

Onkohan kaikki jo saaneet tämän ja vastanneetkin? Minä olen niin uusi bloggaaja, ettei minulle ole vielä näitä juuri kertynyt. Mutta jos olet yhtä uusi, niin ota ihmeessä haaste vastaan.
Ei muuten ole helppo keksiä näitä :)

Kommentit