uusi kaveri?

Sain tänään uuden kaverin lainaan... kamerakaverin siis.

Olympus e-510

Nyt suurella intohimolla tutustun ohjekirjaan ja kameran eri toimintoihin. Huominen menee ohjekirja kädessä harjoitellen.

Tämä on lainassa ystävältä, joka harrastaa valokuvaamista. Hän osti uuden, joten tämä "jää" ylimääräiseksi häneltä. Varmaankin viikossa selviää, tuleeko kamerasta mulle kaveri, ja vaihtaako eurot omistajaa :)

Kommentit

  1. Innolla odottelen kuvasaalista tuolla kaverilla. Varo, saatat jäädä koukkuun;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voipi mennä tovi ennenkun varsinaista saalista on... taitaa mennä jokin aika ohjekirja kädessä!

      Poista
  2. Olen myös miettinyt kameran hankkimista.. Olen kyllästynyt huonotasoisiin kuviini.. Pitäisi vaan ensin tutustua tarjontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua pelottaa ton kameran osto. Olen yrittänyt sillä kuvata vaikka mitä, mutta kaipaan aina mun ixusta...kun sillä on niin helppo kuvata.
      Huoh, pitäis vaan jaksaa harjoitella ja säätää....ja lukea sitä ohjekirjaa! :)

      Poista
  3. Minulla taitaa olla tuo sama, kaksois -kit. Kahdella objektiivilla. Ihan kelpo kamera, mutten ole oppinut säätöjä. Saisi varmaan paljon enemmän irti tuosta kamerasta, kun osaisi sitä käyttää. Tosin haaveilen myöskin uudesta, paremmasta objektiivistä, jolla saisi tarkempia asukuvia, lähempää otettuja. Mutta, kun ne objektiivit ovat NIIN mahdottoman kalliita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Kun jaksais vaan perehtyä...
      Mun ixus on niin helppo verrattuna tuohon... huoh...

      Poista

Lähetä kommentti