Häppeningiä Helsingissä 16.6

Hotelliin kirjautumisen jälkeen lähdimme Miehen kanssa kaupungille pörräämään. Käytiin Eat & Joy:n Muu maitobaarissa juomassa pullakahvit. Harmittaa kun en kaivanut kameraa esille. Paikka oli ihan hauska ja kahvi hyvää. Kaupoilla ei sen kummemmin käyty.

Ihmeteltiin Stockmannin ympäristössä isoa ihmismäärää...ihan kun olisivat odottaneet jotain. Jep, sambakulkuehan sieltä tuli!
Siinä ne laulaa ja tanssii...

Matkalla takaisin hotellille kävimme pizzalla Putte'silla. Otin gorgonzolapizzan, joka oli ok. Juustoa oli ehkä himpun liikaa mun makuun.
Jaksoin puolet

Kaisaniemeen lähdimme kuuden jälkeen. Pääsimme istumaan kolmannelle riville, josta olikin kiva kuunnella Rumeria. Tämä osio istuttiin...
Kaunis ääni...

Ja sitten tulikin Sting. Tämä osio keikasta me heiluttiin ja hoilattiin! Voi voi kun se oli hyvä!!
Karismaattinen ja ihana Sting

Keikan jälkeen paineltiin vähän syömään ja hotellille nukkumaan.
Aamulla käytiin noukkimassa keskimmäinen lapsi lentokentältä. Lento oli kolme (!) tuntia myöhässä. Poika oli varsin väsynyt, mutta iloinen kun pääsi takaisin kotiin viiden viikon reissun jälkeen! :)

1. Kas, melkein törmättiin. Olin katsomassa sambakulkuetta Senaatintorilla. Sting mahtoi olla elämys.

1. Juu, olihan siellä pari muutakin ;)
      Sting oli huippu. Menen uudestaan,. jos vielä tännepäin eksyy!

2. Oi, olipas teillä upea päivä! Ja huippu ilta :)

3. Kyllä oli kiva viikonloppu! Sääkin suosi teidän viikonloppu häppeningiä;)

1. Oli kyllä kivaa!
      Sää kyllä suosi. Keikan loppuvaiheessa näytti siltä että alkaisi kunnolla satamaan, mutta sitten se vaan ripsi :D

4. Olipas teillä kivan kuuloinen päivä! Siinä missä muu Pk-seutu tunki keskustaan, me karkasimme "keskelle metsä" mökkipuuhiin, vähän kyllä harmittaa, mutta toisaalta kyllä Suomen kesä meren rannassa on aina kaunis, ei voi valittaa :)

1. Meillä oli kyllä kivaa, tulee vaan tosi harvoin käytyä Helsingissä...paitsi keikoilla. Heinäkuussa onkin Bruce Springsteen!
      Ja kesä on ihana, missäpäin Suomea vaan!