muistojen laatikosta...

Onkohan kenelläkään muulla, kuin minulla tallessa laatikkoa (tai monta) jonne on säilötty sitä-sun-tätä vuosien varrelta. Lähinnä nuoruudesta? Sellaisia turhia tavaroita joita ei koskaan tule tarvitsemaan, mutta syystä tai toisesta on päättänyt säästää ne.

Kuten vanhoja teikkareita (teinikalenteri=siis taskukokoinen kalenteri, joka kaikilla oli) hajuvesipulloja (anais anais ja l'air de temps), leffalippuja, keikkalippuja, kuivattuja neliapilota ja kuivattuja kukkia, kahvilan kuitteja, runoja, karkkipapereita, kirjeitä, tunnilla lähetettyjä lappuja...
"Löysin" laatikon muutossa ja nostin sen varastosta asunnon puolelle.
Tässä muutama päivä sitten kaivelin sitä huvikseni ja mitä löysin! Rannekkeet mun ekoilta festareilta! Vuosi -84 ja -85! Voi jee miten tuli muistoja mieleen. Muistin tasan tarkkaan vaatteet mitä oli päällä, minkälainen sää oli, mitä syötiin jne....
Esiintyjinä ainakin J Karjalainen, Popeda... en tykännyt kummastakaan, ja siksi varmaan muistankin ne!! :)

Voi jee...Vähänkös siitä on kauan...

Kommentit

  1. Oho mitä muistoja! :-D Teinareita oli minullakin nuorena koululaisena.

    Minulla taas ei ole mitään (omia nuoruusmuistoja) tallella, olen muutenkin hyvin "eteenpäin" katsova. Edes yhtään entisen poikaystävän kuvaa en ole koskaan suhteen päättyminen jälkeen säilyttänyt. Tytön suloisimpia leluja ja vaatteita olen kyllä joitakin säästänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muistan kun pistin jotain valittuja tavaroita säästöön, ajattelin että omilla tulevilla lapsilla voisi olla hauskaa kun ne näkis niitä. Voi jee miten mun tyttö on nauranut noille teikkareille (mami on ollut toooosi lapsellinen). Ja rannekkeet oli tosi hauskat. :D

      Poista
  2. Kirjotin jo äsken pitkät sepustukset, mutta jostain syystä jotain outoa tapahtui, ei kuulemma löytynyt sivua, hmph... no nyt uusi yritys.

    siis mullakin varastossa "aarre(roju)laatikoita" niissä sisältönä myös teinareita, huh, ne oli pienoispäiväkirjoja. Noita festarirannekkeita ei löydy, kun en ole koskaan ollut festarikävijätyyppiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välillä on hurjan pitliä sepostuksia päivien kohdalla...ja toisina päivinä ei mitään :)
      Noi festarit oli ainoat missä kävin(minne päästettiin). Mun mummola oli kilometrin päässä, joten me yövyttiin siinä pihassa teltassa. En olis varmaan ikinä uskaltanut yöpyä siellä alueella...aika mamis olin nimittäin :)

      Poista

Lähetä kommentti