Nysät kynnet

Kun on tällaiset nysät kynnet, niin kuin minulla on, ei voi käyttää kovin hurjaa kynsilakkaa. Tai siis, kai sitä voisi, mutten minä yleensä käytä.

Värit joita käytän vaihtelee lähinnä vaaleanroosa-beige-nude-väritön-akselilla.
Lakatut kynnet on kuitenkin siistimmän näköiset. Ja jotenkin huolitellut. Vaikka nakkisormet onkin!
Tavoitteena tyypillinen blogi-kynsilakka-kuvaa...eipä ollut tätäkään helppo toteuttaa!!

ei mitenkään hurjaa värien iloittelua...

On mulla ollut rakennekynnet pari kertaa...mutta jotenkin ne ei ole tuntuneet omilta, vaikka kivan näköiset ovat olleetkin. Nyt niitä voisi tietenkin taas testata.... ja vielä jos saisi tyttären tekemään ne. :)

Kommentit

  1. Sama täällä, nysäkynsissä korkeintaan hillittyä vaaleaa lakkaa. Varpaiden kynsissä sitten revittelen enemmän.

    Rakennekynsiä olen minäkin pitänyt, mutta ei ole minunkaan juttu. Ensinnäkin jos kynsi meni rikki (osui johonkin kovasti), niin se vei omankin kynnen puolesta välistä saakka. Ja se uuden tekeminen siihen ohueksi hiottuun kynnenpuolikkaaseen...hhrrr. Ei kiitos enää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ikävää on kun ne irtoaa! ja sit pitää aina muistaa huoltaa...
      Noh, näillä välillä nysillä ja välillä vähän kasvatetuilla versioilla mennään! (ja onhan nämä nysät paremmat leipoessa!!)

      Poista
  2. Ihan "mun" värisiä lakkoja - tosin nyt oon tykästynyt tumman harmaaseen... vaikka harvoin käytänkin.
    Mulla ei ole koskaan ollut rakenne- tai muita vastaavia kynsiä... olisi kyllä kiva joskus kokeilla, mutta töissä joutuisivat kyllä koville. Ihailen aina muilla kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy multa oranssia, harmaata ja ruskeaakin (ja mustaa). Ne näyttää aina hienolta kaupassa. Sit mä käytän ehkä yhden kerran ja totean että "palataanpas takaisin vaaleisiin"!

      Rakennekynnet on tosi hienot kun niistä pidetään huolta. Siksi kai niitä on välillä itselleenkin laitattanut :)

      Olisithan voinut laitattaa kynnet kesäksi!?!

      Poista
  3. velotan melkosesti jos joudun tekee rakennekynnet... niitten tekeminen on nimittäin ihan peestä :) + oranssi on mun lakka 8)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti