Tällainen torstai...


Kävin pikkutytön kanssa olemassa tunnin aamupäivällä puistossa, ja olenkin ollut sen jälkeen ihan jäässä.  Musta tuntuu, että nyt pukkaa flunssaa, ja pahasti. On palellut koko päivän. Vaikka olen roudannut hurjat määrät purkujätettä kaatikselle... Luulis että fyysinen työ auttaisi kylmään, mutta ei...

  Hrrrr... Onneksi äidin tekemät villasukat lämmittää! Lisäksi vielä teetä, teetä, teetä ja C-vitamiinia...

 Taustalla on soinut ZZ-Top! Mukamas lämmitti sekin....
Yksi hyvä biisi löytyy esim  täältä
  A haw, haw, haw, haw, a haw.... 


 Ja on mua kyllä (etä)lämmittänyt suloinen kaulahuivi, jonka tilasin. Pitkään mietin raaskinko ostaa...mutta mun ihana Mies sanoi että tilaa vaan! :)  On muuten niin mun värinen!


Ja sit vielä vähän juttua...vaikkakin ihan eri asiasta...  ja kommentoin/ihmettelen ihan huvikseni...
Olenkohan ainoa, joka ei oikein innostu Lindexin Missoni-kampanjasta? Mä en jotenkin ymmärrä Missonin vaatteiden päälle. Mulle tulee niistä mieleen 70-luku ja mummeleiden kotimekot. Mutta, jos joku tykkää, niin kiva. Onhan kampanjassa kuitenkin hyvä tarkoitus takana. Rintasyövän vastainen työ.  Ja onhan jotkut malliston korut kyllä ihan söpöjä.
kuva lainattu Lindex

Kommentit

  1. No kyllä sulla on kiltti mies! Pikaista paranemista, ota lasi punaviiniä niin kyllä alat lämmetä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin? :)
      Enpä voi ottaa viiniä vaikka tekis mieli...mulla on ollut migreeni tuloillaan, joten en riskeeraa...

      Poista
  2. Oi tuo huivi on ihana! Mietin pitkään sen ja toisen välillä, tilasin toisen jonka kulkua nyt olen UPS.n sivuilta tasaisesti vilkuillut. Tuota mietin, jos sitten talvella tilaisi, saa nähdä miten tässä käy vielä, käyttökokemuksia kuulen mielelläni :)

    Täällä ilmoittautuu toinen, joka ei innostunut tuosta Missonin-kampanjasta ollenkaan. En osaa kuvitella itseäni mitenkään päin tuollaisin vaatteisiin, minusta se kuosi vaan ei ole sellainen, joka omaa silmää mielyttäisi. Jostain syystä mieleeni nousee aina Mummini lapsuudessani mökillä käyttämä mökkimekko. Ei kovin hyvä mielleyhtymä jos julkiselle paikalle noissa menisi :D

    Oikein hyvää viikonloppua ja toivottavasti se ei mene siellä flunssan kourissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti se on yhtä ihana livenä!

      Huh, luulin jo että olen ainoa kuka noista kuoseista ei tykkää! Tajusin just, että Missonin kuosi tuo mieleen lapsuudessa telkkarissa pyörineen rintamäkeläiset-sarjan :)
      Mukavaa viikonloppua myös sinne! Toivon kyllä kovasti ettei flunssa iske kunnolla :)

      Poista
  3. Just tänään töissä (hmph...) ihastelin samaisia Missoneita Lindexin mainoksessa! Ihana muutes tuo kaulaliina, mistä sä tilasit sen, vai onko salaisuus;)

    toivottavasti sait flunssan alun taltutettua, samaa troppia tarjoisin kuin Sofiakin;) Aurinkoista viikonloppua kuitenkin!

    VastaaPoista
  4. Höh, no ei ole salaisuus(!), mulberryltä, ihan nettikaupasta.

    Saapi nähdä miten ton flunssan käy...eihän se vielä ole, ja toivottavasti ei tulekaan!! "Keikkuu ovenraossa" ;)
    Viikonloppua sinnekin!

    VastaaPoista
  5. Hih täällä on myös hellun kans tilattu Mulberryn huivi:)
    Ja uutta huivia olen jo katsellut..kasvaako nälkä syödessä...?
    Joo ei minuakaan sytytä tuo Missoni ...itseasiassa minusta se vaatii persoonalta aika paljon pukeutua siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä!!!
      Nälkä kasvaa syödessä! Kävin tänään klikkaamassa lisää tavaroita "shopping bagiin", mutten kotiuttanut niitä!... virtuaalikidutusta siis....

      Musta tuntuu että Missoni sopii jos on kakkosnelonen... (siis tooooodella hoikka...)ja sen lisäks nuori...kun mulle vaan tulee kuosista Rintamäkeläiset mieleen :/

      Poista
    2. :) Olen tehnyt omaa haavelistaani myös!Sieltähän voi sitten poimia ostoskoriin kun aika on!
      Aivan;nuori ja tosi hoikka(laihalle siis)pukeutuu siihen.Mie en muista sitä sarjaa lainkaan,en varmaan ole katsonutkaan....?
      Mukavaa illanjatkoa Annulle!

      Poista
    3. Voi en minäkään katsonut, muuta äiti katsoi, ja mun mielestä se oli hirveen ankea ja ahdsistava(?) sarja. Mutta mä olinkin alle kouluikäinen silloin!
      Mukavaa iltaa myös sinne!! :)

      Poista

Lähetä kommentti