Videohaastattelua pukkaa...

Sellainen olisi huomenna.  Enkä ole ikinä tehnyt moista. Nyt hulluna googlailen, josko löytyy jotain vinkkiä ko asian tiimoilta.
tällä olen harjoitellut...

Kameran kävin jo lainaamassa pojalta, (meidän tietokoneen kamera on tosi huono) ja nyt yritän viritellä sitä. Ja pitää muistaa olla vääntelemättä naamaa! Testasin kameraa, ja huomasin että ilmeilen tosi oudosti! En osaa olla luonnollisesti... plääh...
luonnollinen ilme...joo....

Muistettava: Katse suoraan kameraan, luonnollinen ilme, selkeä kuuluva ääni...nosproblemas!  Valaistus, ympäristö ja rauhallinen huone eivät ole ongelma.

Huomenna taas yhtä kokemusta rikkaampi! Uudet kokemukset vahvistavat! jne jne jne  ;)

Kommentit

  1. Tsempit - mikä aihe? Odotellaan briiffiä siitä miten meni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tsempistä! tää oli outo kokemus...ei epämiellyttävä, mutta outo. Näkee kokoajan omat ilmeet ja eleet, ihan kun peilille puhuis!?!

      Poista
  2. Hyvin se menee-muistat vaan olla luonnollinen ;)Onnea haastatteluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hirmu helppo olla luonnollinen ;) mä yleensä puhun tosi nopeasti, ja mulle aina sanotaan että puhu hitaammin. Noh, nyt musta tuntuu että olin ihan flegu!?!

      Poista
  3. Minä luulin, että teet sen meidän iloksemme? Ilmeisesti teit sen sittenkin jonnekin muualle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh!! Ei tod! :) Ei siitä kyllä iloa täällä olis ollut!! :D

      Poista

Lähetä kommentti