2 päivää, 1 yö takana

HappyHappyJoyJoy!!!
Eipä tullut kamera mukaan Helsinkiin. Yksiössä on nyt sänky ja iso matto. En muistanut ostaa tiskiainetta, -harjaa, enkä teesiivilää asuntoon.  Unohdin kattovalaisimen kotiin. Keittiöstä löytyy muutama muki ja kulho+neljä haarukkaa, veistä+ lusikkaa. En muistanut ostaa lautasia. Hiusharjan unohdin ja hiustenkuivaajan, mutta on mulla kahdet pinsetit!
kuva lainattu zara.com

Olen opetellut uuden puhelimen käyttöä (Lumia 800) ja perustanut 4 vai 5 uutta salasanaa... juu, kaikkien tulee olla eri pituisia ja erilaisia. Konsernin sisäisiä asioita käyty huikeat määrät läpi, ja huomenna alkaa järjestelmäkoulutukset. Itseopiskelupaketit ovat valtavia. Lisää uusia koulutuksia ja kursseja tarjottiin, ja kysyttiin halukkuutta myöhemmin järjestettävään (huikeaan) koulutukseen.
kuva lainattu weheartit.com
Hyvä tästä tulee. Tää täti on ihan intoa piukalla! :)
kuva: flickr Jeremy Daccarett
 Ja jälleen Mary Poppinsin mukaan "Practically perfect in every way" (vaikkei MP just tätä tarkoittanut)

Kommentit

  1. Oi hienoa! Minä ihan hyvälle tuulelle täällä tukin kun tätä luin. Mahtavaa, että menee hyvin. Ehkä ensi viikolla ne puuttuvatkin tavarat jo mukana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mä oon niin iloinen! ihana opetella uusia asioita, jeijjj! intoa on!
      Kyllähän ilman noita puuttuvia tavaroita jonkin aikaa pärjää? Ja onneks kaupat on lähellä!!

      Poista

Lähetä kommentti