Sekalaista höpötystä

Eilen vähän siivoilin ja laittelin paikkoja. Koti alkaa näyttämään jo jouluiselta, kun kaikki pikkuvalot on viritetty paikoilleen. Tänään pitäisi lähteä lahjaostoksille, mutta luulen että suurin osa ostetaan vasta ensi viikonloppuna. (Eipä niitä kyllä paljoa tarvitse ostaakaan, lapset on jo niin isoja)
Ai niin, ostin eilen sievän lumipallon...-50%, sopii minulle!
Käytiin eilen Hans Välimäen kovasti mainostamassa Lidlissä. Sorruin glögiin. Ihan hyvä punaviinipohjainen glögi, eikä liian alkoholipitoinen. Mun mielestä glögin pitää olla "juotavaa". Jos sitä on liikaa "terästetty", niin ainakin minua alkaa puistattamaan (mamis?) Esim Loimu on mun mielestä liian..huuuh...
Kiitos Hans...
Esikoinen saapui viime yönä pohjoisesta kolmeksi viikoksi kotiin. Ihana nähdä taas pitkästä aikaa. Sanoi, että aikovat isänsä kanssa elää miesten elämää á la Simpsons, koska minä olen viikot Helsingissä.. .en muuten usko!
kuva: subtv
Ja pakko mainostaa!! Tänään tulee ihana Michael Bublé: Jouluksi kotiin Subilta, klo 17:15. Katsokaa ja nauttikaa!!

Kommentit

  1. Minä olen tuon glögin kanssa samanlainen. Kelpuutan vallan hyvin sellaisen Marlin ja muiden valmiit paperipönikkä glögit. Ei mitään punaviiniä kun vaan semmoista makeaa glögiä minulle kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just, ei se glögi liian äkäistä saa olla :)

      Poista

Lähetä kommentti