ilman telkkaria

Ihme juttu....Hyvin pärjää ilman telkkaria viikot. Kun on tietokone (ja esim.Netflix) niin jo niillä saa liikkuvan kuvan tarpeen iltaisin täyteen.  Nytkin olen hotellissa, ja  telkkari pimeänä. Kun ei sieltä tule mitään!

Nämä kaikki nähty osa hyviä, osa ok... (kuvat lainattu Netflix)
Leffat, joita on tarjolla, eivät välttämättä ole ihan uusia. Mutta on siellä helmiäkin. Muutama, jotka olen joskus aiemmin jo nähnyt, ja joista olen kovasti pitänyt ovat koskettava Pollock, Hiiriä ja ihmisiä (itkin ihan hurjasti), hauska Lost in Austen, ihana Heartbreaker, sadunomainen Tähtisumua. Ei välttämättä mitään hurjia kassamenestyjiä. Mutta hauskoja, kivoja tai ajatuksia herättäviä teoksia. 
Voi Panda, minkä teit.... (hyvä iltapala!?!)
Ei nimittäin aina jaksa lukea. Tai surffata netissäkään. Saatika olla jumpassa tai lenkkeillä. Eikä oikein viitsi mennä nukkumaan liian aikaisinkaan. Välillä aivot vaan narikkaan, ja antaa elokuvan viedä.

Olen ennakkoon käynyt vähän tarjontaa läpi, ja ajatellut että ainakin seuraavat katson jossakin välissä: Unge Andersen, Ikuistetut hetket, J.Edgar (joka on piiitkä), Page One, Blown apart ... huh onhan noita. Ja kaikki telkkarisarjat päälle! Mutten mä jumitu pelkästään näitä tuijottamaan...ehei, elämässä on muutakin!

Tästä biisistä mä tykkään ihan älyttömästi... elokuvasta Tähtisumua :)
Take That: Rule the World (Youtubesta)

Kommentit

  1. Ihana kappale ja tykkään noista Take Thatin pojista kun ovat vihdoinkin tulleet kunnon miehen ikään! Olet oikeassa, aivot narikkaan aina välillä, ei sitä tarvitse olla niin tehokas joka päivä, iisisti vaan!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kappale on aivan mieletön. Volyymi täysille, ja ite laulaa mukana niin kovaa kun kehtaa. Ihana olo tulee :D
      "Puhdistava kokemus", melkein yhtä hyvä kuin ilosta itkeminen :´)

      Poista
  2. Tykkään leffoista ihan hurjasti ja vanhat leffat on oikeastaan vielä parempia. Jos olen yksin kotona, suljen usein tv:n ja otan kirjan käteen.

    Mukavaa viikonloppua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leffat, hyvä musiikki ja hyvin kirjoitetut kirjat on ihan huippu juttuja! :)

      Poista

Lähetä kommentti