Keskiviikkoelämää

Eilen aamulla mun olisi pitänyt super reippaana painella jo seitsemäksi salille bodypumpiin ja sisäpyöräilytunnille...no huomasin klo 6:30 etten ehdi...olin vielä yöpuvussa? Olisi pitänyt laittaa kello aikaisemmin soittamaan... Voi mua tylsimystä!

Pyrin käymään salilla töiden jälkeen, mutta eilen oli poikkeus sillä mun Mies tuli Helsinkiin käymään. Toi minulle purkin valkoista kalustemaalia, pyynnöstä, kiitos. Pääsen maalaamaan rumasta sängystä mieleisen.

Alkaa kalenteri täyttyä. Perehdytys on loppusuoralla ja tässä pitäisi olla' ready for action'!

Ikeasta "viherkasveja" ikkunalaudalle
Suunnattiin Ikeasta hakemaan puuttuvia tavaroita, kuten lipasto ja pari tuolia. Vieläkin puuttuu jotain, mutta kyllä tää asunto on kohta asunnon näköinen. (kuvia myöhemmin!) Ja nämäkin ovat sellaisia maalattavia, rumia. Uskon että näistä tulee ihan kivan näköisiä parin valkoisen maalikerroksen jälkeen  :)
ensin kasausta täksi illaksi, ja sit ens viikolla pensselöintiä :)
Ja jippii, nyt on vihdoinkin verhot! Onhan täällä sälekaihtimet, mutten mä niitä verhoiksi laske.

Haluaisin muuten ehdottomasti keittiön seinälle sellaisen säkki-lamppu-häspäkän minkä Taikku oli tehnyt. Se on kyllä hieno. Käykäääpä vaikka katsomassa täältä. Ei ole muuten mitään Hölmöläisten juttu!

Kommentit

  1. Oi että, olen kyllä niin kade teille kaikille liikuntakauden aloittaneille! Yleensä mullakin on aina alkuvuodesta ainakin hyvä tarkoitus alkaa tsemppaamaan liikunnan kanssa, mutta en ole ehtinyt edes aikomaan! :-D

    Ihanaa, että uuden työn koulutukset alkavat olla hoidettuna, eikö! Silloin pääsee arki paremmin uomiinsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon ettei jää pelkäksi aikomukseksi omalla kohdalla tuo liikkuminen!

      Jeps, maanantaina tositoimiin, pitkän ja tehokkaan perehdytyksen/koulutuksen jälkeen!! :)

      Poista

Lähetä kommentti