"Toiset" yksitoista kysymystä

Taikku pisti mulle toiset 11 kysymystä, joihin vastaan nyt. :)
 
1. Mainitse hetkiä jolloin olet onnellisimmillasi?
Onnenhetkiä on paljon, mm seuraavat:
  • viikonloppuaamuisin, kun herään mun Miehen vierestä.
  • kun mun kaikki lapset on kotona (harvinaista nykyään)
  • kun leivon
  • kun saan jonkun jutun/projektin valmiiksi
  • kun luen oikein hyvän kirjan, olen huippu konsertissa, näen hyvin tehdyn elokuvan
  • kun leikin veljeni pienten lasten kanssa
  • kun halaan mun vanhempia
2. Oletko oikeasti suvaitsevainen vai tuomitsetko ihmisiä ulkokuoren tai kuulemasi perusteella?
Olen oikeasti suvaitsevainen. Kokemukset on kasvattaneet. Ihmisten käytökselle ja tilanteille on aina joku syy, josta ei muilla välttämättä ole tietoa...
kuva weheartit
3. Annatko anteeksi?
En kaikkea. Selkäänpuukottaminen ja kaksinaamaisuus on niin syvältä, että näiden suhteen olen hiukan "pikkusieluinen". Mutta pyrin siihen etten tuhlaa energiaa sellaisiin ihmisiin, vaan yritän jättää ne huomiotta. (Kai tässä pitäisi kasvaa....)

4. Jos sinulla ja miehelläsi on 500 euroa rahaa  joka käytetään humpsutteluun, kumpi päättää sen käytöstä ja mihin se menisi?
Yhdessä päätetään, ja lennothan sillä luultavasti varattaisi jonnekin :)
kuva lainattu täältä
5. Lempilehti?
Tässä olen oikeasti tosi tylsä...Optio, Talouselämä ja Arvopaperi (kannesta kanteen, hartaasti lukien). Naistenlehdistä Anna. Ja tykkään lueskella erilaisia ja erimaalaisia sisustus- ja leivontalehdistä.

6. Aamu vai ilta?
Hmmm...aamu, jos itsekseen ja ilta, jos on muita.

7. Miten hermostut?
Tarkoitat suuttumista? Menen hiljaiseksi, päässä ja korvissa alkaa kohista(!), sen näkee minusta. Ja jossakin vaiheessa kuulee... Siis en välttämättä huuda, mutta sanavalinnat ja äänenpainot on h y v i n selkeät. Saatan yliartikuloida....

8. Tom Jones vai Freddie Mercury? ;)
Pistit pahan...kumpikaan ei ole mikään lemppari. Mutta Tompan "Stoned in Love" saa volyymin täysille ja mun kengät vipattamaan rajusti.

9. Jatka lausetta: Kukaan ei voi tehdä kaikkea..
ja siksi sitä ei pidä edes yrittää!

10. Mitä pelkäät?
Pimeää, kuolemaa, sitä että perheenjäsenille sattuu jotain, kipua...onhan näitä...

11. Sano jotain minulle!
Jatka kauniiden kuvien ottamista ja kivojen tekstien kirjoittamista!

Enkä pistä tätäkään tylsänä ihmisenä eteenpäin, vaan jos joku haluaa, niin ottakaa koppi Taikun kysymyksillä! Jotkut oli kyllä hankalia ;)

Kommentit

Lähetä kommentti