Flunssa-ällö-olo

Ooh... mä en edes näe mitään... silmät ja nenä vuotaa...ääni ei kulje. Kurjaa...Tulin sittenkin kunnolla kipeäksi! Miehen kanssa luvattiin, että ensi syksynä taidetaan ottaa se flunssarokotus.

Jos jotain positiivista tästä on (pakko) löytää, niin se, että olen kotona! :)
Pakko kertoa hassu juttu eiliseltä. Olin menossa asiakaskäynnille ja odotin aamulla Pasilassa junaa...Olin ihan omissa ajatuksissani. Viereeni tuli nuori nainen ja kysyi "Oletko Annu?" Meni pasmat ihan sekaisin!! Mun ilme oli varmaan tosi outo, olin niin yllättymyt. Bloggaaja Jassu esitteli itsensä. :) Tarkka, terävä ja oikein miellyttävä nuori nainen. Ehdittiin vaihtaa muutama sana ennen mun junan lähtöä. Tosi kiva kun hän uskaltautui juttelemaan. Tuli oikein hyvä mieli! :)
Sanoin mun Miehelle, etten itse varmaan edes tajuaisi jos vaikka tasavallan presidentti kävelisi asemalla.
Mukavaa ja tervettä viikonloppua teille! Mä pistän nyt silmät taas kiinni :)

Kommentit

  1. Hih - vai nuori nainen! :-D Ihanaa, tuosta tuli niin hyvä mieli koko viikonlopuksi! Olen viime aikoina tuntenut itseni lähes satavuotiaaksi, kun on vähän stressiä pukannut.

    Sinä taas olit flunssasta huolimatta yhtä kaunis ja tyylikäs kuin täällä blogissakin, heti sinut tunnistin! Oli kiva ehtiä vaihtaa pari sanaa ja esittäytyä livenäkin.

    Oikein pikaista paranemista ja flunssasta huolimatta mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos :)
      Kyllä tämä olo tästä kohenee pikkuhiljaa!

      Poista
  2. Paljon paranemista ja jaksamista sinne! Mä en yleensä keksi mitään muuta hyvää flunssasta kun villasukat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Villasukat on loistava juttu flunssaisenakin :)
      Olo kohenee pikkuhiljaa...

      Poista
  3. Kiva kun ihmiset tulevat juttusille. Mua pysäytellään mun toisen blogini takia alvariinsa... Mutta sitten joskus laitetaan kommenttia, että näin sut siellä ja siellä, mutta en kehdannut tulla juttusille... Musta ainakin on kiva, että ihmiset tulevat jutustelemaan.
    Tsemppiä sairasvuoteelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan se kiva kun tunnistetaan! Mutta yllättävää se on!
      Kyllä tämä olo tästä pikkuhiljaa paranee :)

      Poista

Lähetä kommentti