20/45

Kiitos Mapsille numerosta 20! Eli minun pitäisi kertoa mitä tein / olin 20-vuotiaana vs nyt...

Asuin:
Jyväskylässä, ensimmäisessä omistusasunnossa, 2h+k ja iso parveke, neliöitä 65. Silloisen poikaystävän (nykyisen aviomiehen) kanssa tapetoitiin seinät ihan itse vaaleilla tapeteilla. Ja kiva tuli! Ostettiin hienot violetit sohvat, jotka oli Pierre Cardinin suunnitelemat. (heh heh...)
Juu, pukeuduin noin, ja hiuksetkin oli tuollaiset. Kuvassa kuitenkin Anne Archer
Olin:
Raskaana. (Aika nuori, täytyy myöntää...) Olin myös optimisti, idealisti ja aika mustavalkoisesti ajatteleva. Olin aika varma siitä, että olen aina oikeassa. Ja olin supervarma siitä että musta tulee jotain suurta ja mahtavaa aikuisena  ;)

Tärkeintä elämässä oli:
En muista. Mutta varmaankin työ. Tein ihan sairaasti töitä. Järjettömiä tuntimääriä.
Just...
Työskentelin:
Yrittäjänä.

Halusin:
Ostaa ison talon. Punaisen mersun tai valkoisen audi quatron (!!hah haa!!) Valkoisen turkin (hahahaaa...). Oikeustieteelliseen opiskelemaan.

Pelkäsin:
Synnytystä, kuolemaa, kipua
 
Entäpä nyt, 45-vuotiaana?

Asun:
Viikonloput kotona, mun miehen kanssa. Viikot työn vuoksi Helsingissä. Kotikoti on mukavalla alueella, hyvin lähellä keskustaa kerrostalossa, viime syksynä kokonaan vaaleaksi remontoidussa väljässä asunnossa. Helsingin reissukämppä on pieni yksiö. Lapset asuu kaikki jo omillaan. :)

Mun uusi avaimenperä kotiavaimelle. Aika söpö, eikö?
Olen:
Perusonnellinen. Mulla on kolme ihanaa aikuista lasta (+1 bonustyttö) ja maailman paras aviomies.

Tärkeintä elämässä on:
Turvallisuus. Että mun rakkailla on kaikki hyvin. Että ollaan terveitä eikä mitään ikävää satu. Hyvä olo, terveys, tasapaino, läheisyys...
Lauantai-illan viihdettä :) Kirja ja karkkia
Työskentelen:
Aloitin uudessa työpaikassa, ihan uudella alalla  ja eri paikkakunnalla 3 kuukautta sitten. Vielä on paljon opittavaa ;)

Haluan:
Nyt tulee jotain "suurta ja ylevää"... mutta oikeasti haluaisin että maailma olisi oikeudenmukainen, ettei pieniä ja heikkoja kiusata, ettei taloudellinen eriarvoisuus olisi niin älytön. Että vanhat ihmiset saisi sen arvon joka heille kuuluu.  Ettei lapsia kuolisi nälkään. Ettei ihmisiä tapeta mielipiteiden vuoksi. Ettei turhat asiat saisi liian suurta merkitystä elämässä. Että ihmiset huolehtisivat lähimmistään... Näitä oikeasti korjausta vaativia asioita on maailma täynnä...

weheartit.com
Kuvat on lainattu sieltä ja tältä, internetin ihmeellisestä maailmasta. Paitsi 2 on "ihan omia"...

Saat minulta kommentoinnilla itsellesi numeron jos haluat! Näitä on ollut kiva lukea muiden blogeista! :)

Kommentit

  1. Kiva, kiitos kun vastasit tähän haasteeseen! Kiva lukea mitä teit nuorena. Melkein jo luulin permanenttikuvasta, että siinä olet sinä, mutta se olikin Anne Archer ;D Hih... juu, itse käherretyt palaneet permanentit, ou jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin löytää yhtä kuvaa minusta jossa on tuollaiset vaatteet (ja hiukset!) mutta se albumi taitaa olla varastossa... miksköhän?!?

      Poista

Lähetä kommentti