maaliskuun eka torstai

Eikös olekin keväinen ja hömppälömppä seinäkalenterikuva mulla töissä maaliskuun kohdalla! Aito oikea keijukaisprinsessa!
Ulkona on ihana auringonpaiste, vaikka tuuli onkin kova. Kevättä se tietää!
Aamulla vähän ihmettelin, kun juna oli myöhässä vaikka sää noin kaunis. Jospa vaihteet oli taas jumissa? Paikallisjuna ehti just mennä, kun tulin Pasilassa laituriin. Onneksi niitä menee 10 minuutin välein, niin ei tarvinnut juuri odotella.
Hirmunen flunssa-aalto koettelee meidän työpaikkaa... Nyt kaatuu ympäriltä työkavereita ihan tosissaan. Kipua ja kuumetta. Huh. Meidän osastolla oli tänään ihan 2 (!) töissä. Ja se toinenkin lähti aikaisemmin kotiin, kun sanoi että olo oli kuumeinen... Toivottavasti itse en uudestaan sairastu. Vielä edellisestä flunssasta korva kipuilee...minulle taisi jälkitautina tulla perinteinen korvatulehdus, muttenhän minä minnekään lääkäriin mennyt! Eiköhän se helpota viikonloppuun mennessä?
Iltapäivällä en toiminut mitenkään suunnitelmallisesti tai järkevästi... Lounaan jälkeen kävin hakemassa kahviosta karkkipussin JA suklaalevyn... ja söin ne "hyvällä ruokahalulla" yhtä projektia valmistellessa! Voi jee! Näillähän sitä juoksukuntoon tulee!! Inhimmillistä ehkä, muttei kyllä hyväksyttävää... oooh, mikä itsekurinpuutos taas. Ja kamala olo tuli! Enkä mä edes tykkää aakkosista, muttei siellä muutakaan ollut...ja "pakko" oli ostaa jotain.

Kurinpalautusta tiedossa...
No jopas oli taas sekava postaus...sitä-sun-tätä, ei päätä eikä häntää... Anyways, mukavaa torstaita kaikille! Huomenna on jo perjantai!! :)

Kommentit

  1. Hihi, jollain muullakin itsekuri pettää joskus ;)
    Mulla soppakuuri menossa, joten namut on laitettu ylähyllylle joksikin aikaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis kiva kun osaisi lipsua vaan vähän... Ostaisi tikkarin tai jotain...mutta ei.
      milloinkohan sitä oppii!?!
      ;)

      Poista
  2. Ihanaa! Mä en ole ainut joka on sortunut eilen karkkipussiin kesken työpäivän! Ja ne katosi kyllä ihan kaikki hirvittävän nopeasti :D

    Hyvää viikonloppua ja hyvää naistenpäivää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää työpäivien karkkisortumiset olis hyvä saada loppumaan! :)
      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  3. Aika jännää, minäkin olen aloittanut sokerilakon eli en syö karkkia enkä pullaa vähään aikaan. Hurja päätös meikäläiselle, koska en ole koskaan aikaisemmin ollut moisessa lakossa! Yllättävän helppoa on ollut, eli tuutko mukaan?

    Ai niin ja sellainen mun on pitänyt kysyä, että kun Sinä nykyään majailet viikot Helsingissä, niin oletko vapaana 20.3 eli Nectarinen lukijaillan aikaan? Olisi nimittäin tosi tosi mukava tavata Sinutkin siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps, kyllä nämä karkit saa nyt jäädä, kun pitäisi jaksaa juosta se naisten kymppi... jollakin pitää itseään "motivoida" ;) Ei ole kiva kantaa ylimääräisiä kiloja mukana juostessa...

      Olenpa ilmoittautunutkin jo sinne tapaamiseen! (mapsin kautta) Kalenteri näyttää ainakin vielä siltä että olen Helsingissä silloin! Joten kyllä me nähdään!! Ja mua niin jännittää..hui...

      Poista

Lähetä kommentti