Tavallinen maanantai...

Maanantai, maanantai...
Onkos tämä nyt maanantai-ilme? ;)
Se oli sitten siinä. Viikon eka työpäivä.

Ruokakaupan kautta kotiin. Superterveellistä välipalaruokaa. Mitäpä muuta sitä tarvitsee. Rahkaa, manteleita, hedelmiä ja vihanneksia. Niistäpä pitäisi jotain iltapalaa väsätä. Smoothie maybe?

Pakko oli tänään aamulla ottaa junan ikkunasta kuva. Reipas henkilö paineli pitkin peltoa lumikengät jalassa noin kahdeksan aikaan. Oli hauskan näköistä!
saattoi olla kylmä..
En ottanutkaan lenkkivaatteita mukaan Helsinkiin, vaikka alunalkaen piti. Kun tämä onkin lyhyt viikko täällä... joten se on sitten sali, jonne pitää (pitäisi) suunnata. Testasin muuten eilen mun uudet lenkkarit ja on niissä hyvä pito! Oli ilo teputtaa niissä eteenpäin! :) Ja olihan eilinen sääkin mitä mainioin! Mulla jäi kyllä ne hienot revontulet näkemättä. Mikä lie uunoilu-ilta ollut??

Pitääkin alkaa kartoittamaan lenkkimaastoja täältä Helsingistä. Olisi kiva kun löytäisi sellaisia suhteellisen hiljaisia reittejä, niin ei tarvitse autometeliä kuunnella. Pakkastahan ne vielä lupaili, ja tuulta, joten onhan tässä aikaa tutkailla tilannetta :)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Kommentit

  1. Voi kun mä olen nyt niin smoothien lumoissa. Joka päivä eri seikoituksilla... Laitakaupungilla on ihania kävelyreittejä... Itse asun koillis-Helsingissä ja aivan ihanien ulkoilumaastojen lähellä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Smoothiet on ihania. Mä en tykkää jäätelöstä, niin kesäisin teen smootheja jogurtista, pakastemarjoista ja tuoremarjoista :)

      Poista
  2. Voi huh, meinasin jäätyä pystyyn puoli kasilta kun kipitin jäärataa pitkin autolle. Toisaalta lumikenkäilyssä eittämättä tulisi varmasti lämminkin.

    Espoossa on hyvä lenkkimaastoja, mutta toki tänne pitää erikseen lähteä. Eikö Helsinkiläiset kierrä Töölönlahtea? Niin minä ainakin tein kun opiskelijana Kalliossa asuin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikas pureva tuo tuuli kyllä on. Huh!
      Mä asun Talin vieressä, joten onhan siinä ulkoilumaastoa. Mutta siellä taitaa olla latuja enimmäkseen? Ainakin nyt! :) Pitäisi urheasti lähteä tarpomaan ja etsiä...

      Poista

Lähetä kommentti