jippii, jippii!!!

Ilahduin ihan superisti, kun eilen aamulla huomasin Pasilan asemalla mainoksen. Siinä mainoksessa oli ihana Eros Ramazzotti ja Mark Knopfler. No i h a n a n Eroksen olen jo livenä nähnyt ja kuullut (voih...) Mutta tämä vanhempi herra Mark on sellainen, jonka mun Mies on vaikka kuinka kauan halunnut päästä kuulemaan. Ja jeee, liput löytyy!
 Mitenhän tämäkin on mennyt minulta ohi? Liput ovat tulleet myyntiin jo syksyllä?
Eli 9.6 me nähdään kaukaa mutta kuullaan toivottavasti hyvin supervirtuoosimaista kitarointia. Ja minulla on vain yksi toive... että hän soittaisi Brothers in Arms. Rittäisi minulle.

Eihän tämä pelkästään riittänyt jippii-kiljahdusten syyksi! Vihdoinkin sain varattua Rooman matkat. Piti vähän säätää että sai onnistumaan :)
Mama löysi jotain kesällä 2011 ;)
Toukokuun viimeisellä viikolla mennään mun vanhempien kanssa Roomaan. Mun isi täyttää 70 vuotta, ja mikäpä sen parempi syy mennä ikuisessa kaupungissa käymään! Mun vanhemmat eivät ole käyneet siellä aiemmin, joten he ovat lukeneet kovasti matkaopasta ja ovat niin innoissaan. Pitävät Italiasta kovasti.

Kommentit

  1. Oi ei...toivottavasti mies ei näe niitä Knopflerin mainoksia.. Meillä on perustavaa laatua oleva näkemysero Dire Straitsin hyvyydestä. ;-D

    Mutta tuo Rooma kuulostaa kyllä ihanalta ja onkin yksi itseltä kokematta jäänyt kaupunki. Täytyisi lähteä joskus katsastamaan. Upea perhereissu tulossa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mies tykkää direstä ja knopflerista hurjasti... Mä tykkään vaan brothers in armsista :)
      Onneks kummatkin tykkää hulluna Roomasta!!!

      Poista
  2. Katselin Il Divon konsertissa myös noita mainoksia... ja taisi olla bussipysäkilläkin eilen kun oli mainokset... Onnea lipuista ja Rooman matkan tilaamisesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niitä mainoksia en huomannut...kun tuo eros vei huomion vieressä olevaan vanhempaan herraan :)
      Mä niin odotan sitä matkaa!!!

      Poista
  3. Woi ei! Ihana Eros.. Olen nähnyt pari kertaa eikä ole pettänyt kummallakaan kerralla. Dire Straitsin Suuomen keikasta taitaa olla aika paljon aikaa.... On varmasti aika eleetön ja siinä mielessä erilainen keikka. Voi.. money for nothing on aika magee kipale myös!

    Onnea reissun tilaamisesta myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eros ON ihana! Mutta jää nyt tällä kertaa väliin...
      Jospa tuo Rooman matka korvais?!? ;)

      Poista

Lähetä kommentti