Tiistai

Menin aamulla seitsemäksi, kun ajattelin tehdä yhden jutun pois ennen puoltapäivää. Ja ei siinä mitään, sain sen tehtyä. No ajattelinpa sitten aamusta napata muutaman kuvankin blogiin, niin ei tarvitse kotona viritellä hämärässä illalla kameraa.

No ihan hyvin se sujui...

perusbleiseri:Esprit, paita:Lindex
Poseeraus ja naps!

housut H&M

Kyllähän tämä tästä...Hymyä huuleen...

Kunnes ovi kävi!!
 Hertsyykel, miten nopeasti tämä rouva liikkui! Äkkiä kamera pois hyllyltä, äkkiä-äkkiä, laukkuun, ja sit yritin olla normaalina "huomenta"...."
kamera matkalla laukkuun...
Enkai mä nyt halua että kollegat luulee että itsestäni kuvia otan!! ;)

Nyt ehdottomasti lenkille! Pitää tuulettaa aivoista kaikki työasiat hus-pois. Huomenna niitä kuitenkin tulee lisää.... siis työasioita!

Pieni Edit tänne loppuun:
Eli, jos olette vailla ihania tuotteita, niin käykääpä Putingin ystävämyynnissä! Kivoja tuotteita lahjaksi tai omaan käyttöön. Tämä ei ole maksettu mainos, vaan vilpittömästi haluan tukea pientä yritystä isojen puristuksessa :)

Kommentit

  1. Hulluthan sitä vain itseään kuvailee ;-)

    VastaaPoista
  2. Heh, heh... Sullehan kävi niin kuin mulle harvase päivä ;)
    Yksi uusi nuori työkaverini sanoi mulle jokunen aika sitten, että "mä en tiedä ketään, joka ottaisi itsestään niin paljon kuvia kuin sinä"... Sitten naurettiin toisen kaverin kanssa ja sanottiin, että "enhän mä niitä ota kuin tuo Tuula"... eli se toinen työkaveri ;))) Tällaisia me bloggaajat vähän ollaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Mä oon miettinyt, että keväämmällä (siis kesällä) voisi yrittää ottaa ulkona kuvia... ihan pokkana virittää kameran puunoksaan, kivelle, penkille-> ja sit vaan asentoon ja klik! Heh, siinäpä ohikulkijat ihmettelisi kun aikuinen itseään kuvaa...

      Poista
  3. Meillä niinä kertoina kun kuvat otetaan töissä koetetaan aina sitten vaaan pitää naamaa peruslukemilla kun istumme kahvihuoneen toisilla puolilla. Työkaverilla kamera kädessä ja minä koetan pidättää nauruani :D

    Jotenkin kodin pihalla kuvien ottaminen on helpompaa kuin töissä kahvihuoneessa. Johtunee varmasti siitä, että töissä blogista tietää kaksi ihmistä, kuudenn kerrostalon pihapiirissä tunnen olevani enemmän anonyymi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä ei kukaan tiedä... Eli saattaa vaikuttaa epäilyttävältä ja oudolta muiden silmissä kun laukasimella sarjana poserauskuvia napsin!! ;)
      Ja vielä vähemmän kehtaan pihassa ottaa...
      mutta ehkäpä tässä rohkeus kasvaa!?! :)

      Poista
  4. Hih, sama täällä. Kotona tulee kuvattua, eipä juurikaan muualla eikä ainakaan töissä. Siellä kun ei kukaan tiedä tästä harrastuksesta, eikä saakaan tietää, mikäli se minusta on kiinni ;)
    Isäntä ja lapset kyllä joutuvat välillä kuvauspuuhiin. Ja ehkä keväällä kehtaa ottaa ulkona..naapurit tästä harrastuksesta melkein tietävätkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ottanut töissä välillä kuvat kun siellä on parempi valo. Pyrin kuitenkin siihen, ettei kuvista tunnista yritystä... :)
      Kyllä meilläkin sekä tytär ja varsinkin mies joutuu kuvaamaan. Muttei muut.
      Jospa nyt yrittäisi laajentaa tätä kuvausympäristöä ;)

      Poista

Lähetä kommentti