Toistuva hiusongelma...

En kestä. Siis ihan oikeasti. Minulla on järjetön (siis nopea) hiusten kasvu. No joo, onhan se periaatteessa kiva juttu, muttei tässä tilanteessa.
Mulla on nimittäin täysharmaat hiukset jos en värjäisi näitä. Ja nyt menee hermo! Kaksi viikkoa sitten kävin tyvivärissä. Maksoi 84 euroa, pelkkä väri. (Minun mielestä aika kallista) No nyt pitäisi taas mennä. Minä en halua vielä 45-vuotiaana harmaita hiuksia. En En En!
Tällainen olisi mun oikea väri. Kyllä. Kääk! (kuva täältä)
Pakko aloittaa ankara värin muutos vaaleammaksi. Tavoite on, että elokuhun mennessä minulla on huomattavasti vaaleammat hiukset. Niissä ei tyvikasvu näy niin selkeästi kuin näissä tummissa.

Mika Brzezinski  kuvat lainattu nbc news ja wikipedia
Onneksi sain ensi perjantaiksi ajan. Samalla taidan vaihtaa mallia, vähän. En kuitenkaan vielä "uskalla" leikata "Claire Underwood"-hiuksia. Joten jos vaikka alkuun tämän tyyppiset kun Mika Brzezinskillä?

Kommentit

  1. Et uskalla värjätä tyveä kotona, vaikka jokatoinen kerta? Aika hinnakkaalta kuullostaa pelkän tyven värjäys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeiltu on (useammankin kerran, ja paniikin iskiessä) mutta mulla on niin karkea hius, että väri ei tartu eikä pysy kunnolla. Se muuttuu muutaman pesun jälkeen "oudon" väriseksi... *Huokaus*

      Poista
  2. Entä jos otatkin siihen vaaleita raitoja - niiden kanssa ei tyvikasvu näy niin nopeasti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raidoilla tässä on lähdettävä liikenteeseen. En mä nyt kokovaaleaksi! :) Mutta värin pitää kuitenkin niin paljon muuttua, ettei tällainen hurja tyvi näy... huh.
      katotaan nyt minkälainen tää on elokuussa ;)

      Poista
  3. Tervetuloa blondien puolelle ;)

    Toivottavasti saat sellaisen värin, jossa viihdyt ja jota ei koko ajan tarvitse olla värjäämässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Sitä totta totisesti minäkin toivon :)

      Poista
  4. Minulla on ollut sama ongelma, harmaita nuorena. Kyllästyin jatkuvaan värjäykseen ja aloin tekemään raitoja ja annoin vähitellen oman harmaan tulla esiin. Nyt 52 olen harmaa, jota korostan silvershampoolla ja olen saanut paljon positiivisia kommentteja nykyisestä väristäni. Ovat kehuneet väriä upeaksi ja minua rohkeaksi kun en yritä piilottaa harmautta.

    VastaaPoista
  5. Harmaat hiukset on tosi hienon näköiset! Mutta jotenkin en ainakaan vielä osaa mieltää niitä itselleni... Katsotaan nyt miten vaaleaksi tässä päädytään. Tämä värjäyskierre on nimittäin aika tuskaa...siis ei fyysisesti kuitenkaan ;)

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniin malliset nuokin ovat tuosa alakuvissa! Rohkeesti vaan, varsinkin, jos sun hiukset kasvaa kovaa vauhtia muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perjantai-aamulla klo 9 on the moment.
      Hiuksia lähtee ja väri muuttuu :)

      Poista

Lähetä kommentti