Kesäaikaa

Miten ihmeessä tämä aika menee näin nopeasti kesällä? Minä ainakin nukun kesällä paljon vähemmän kuin talvella ja silti ei jotenkin ehdi tänne blogimaailmaan? Koko ajan keksii kaikkea kivaa tekemistä... niin kuin ulkona olo ja nautiskelu. (...jotenkin olen havainnut vähän samaa myös muissa blogeissa...)
Tässä tätsky lähdössä liikenteeseen...
Ja täytyy sanoa että työ on tempaissut minut täysin mukaansa! Mä oon lukenut viimeisen viikon aikana 4 kirjaa, ja kaikki liittyy tavalla tai toisella työhön. (Miten ihmeessä mä olen näin intona?!?) Eilen illalla luin Alf Rehnin Vaaralliset ideat. Todella hyvä!!
Torstai ja perjantai meni "tiimeillessä". Oltiin Peurungassa (Laukaassa, n. 30 km Jyväskylästä). Siellä oli ihan huippua; tutustuin hiukan paremmin uusiin ihmisiin ja meidän toimintaan. Kävinpä torstaina vetämässä pienen esityksen asiakkuuksien hoidosta toiselle tiimille. Esimies pyysi, ja minä (yllytyshullu) menin. Oikeasti olen ihan esiintymiskammoinen, mutta niin vaan menin 80 hengen eteen vetämään kunnon salesboostin. Huh :)
oops, taitaa naapuri tulla...
Ja koska tänään oli lauantai, kävin kiertelemässä kaupungilla Ihanan Ystävän kanssa...ja tietenkin koluttiin lähes kaikki vaateliikkeet. Enkä ole itse yhtään yllättynyt, kun ostin kaksi kivaa paitaa. Kumpaakin voi käyttää töissä. Ja varsinkin tämä valkoinen on todella monikäyttöinen! Siinä on niin nätti röyhelö edessä.
Nyt täytyy aloittaa mansikoiden perkaaminen ja marinointi. Lisäksi pitää vaniljajäätelö ottaa "sulamaan".  Ihanaa lauantai-iltaa kaille!

Kommentit

  1. Minäkin olen joskus messuilla mennyt "lavalle" yksinään höpöttelemään, vaikka väitän aina, että jossain sisällä mussa asuu ujo ihminen. Tosin mun ystävät nauravat tälle mun väitteelleni. Hyvää viikonloppua sinne päin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan superhyper-ujo ja esiintymiskammoinen...ja silti teen sitä? Olisikohan tämä jonkin sortin masokismia? ;)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia, raitapaitoj täälläkin tullut kotiutettua, mieli halajaisi useampaakin, mutta saa nyt vähän säästellä niiden kanssa :)

    Ihanaa sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun Mies nauroi ihan tosissaan kun näki että ostin raitapaidan... yritin selittää, ettei mulla ole juuri tuollaista, sillä tässä uudessa on vetoketju selässä! Heh...

      Poista
  3. Moni esiintyvä artistikin on tosi ujo ja esiintymisiä jännittävä - olet siis selkeästi samalla tiellä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä miksi sitä jännittää niin kovin. Kun eihän siinä ole mitään oikeaa vaaraa..tyylin henki pois!?! Mutta siltä se tuntuu!

      Poista

Lähetä kommentti