Säde

Kävelin töistä päästyä Sokkarille, ihan vahingossa. Siellä sai lisäalennuksen jo alennetuista tuotteista. Sattuipa silmään mekko. Musta. Alennunusrekissä. Tätä katselin jo viime talvena kuvista, ja näkyipä se blogeissakin. Ihanan I:n sanoin: Vähän tuuletusta ja rumpujen pärinää!!
Luulenpa, että tätä tulee pidettyä töissä syksynmittaan paljonkin! Eikö olekin ihana! Ja hinnaksi jäi vain 55,20! Ou jeee!
"Spinning Annu"
Merkki Nanso. Mulla ei varmaan ole ikinä ollut heiltä mitään...ellei joskus pienenä yöpuku tms...
No nyt lähti mukaan yllättävän painava ja IHANA mekko.

Kommentit

  1. Jestas, sanon minä! Mikä mekko!!! IHANA. Onkohan tuota vielä nettikaupassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin kaunis! Ja oli se ainakin alkuillasta nettikaupassa...mutta normihinnalla :(

      Poista
  2. Mekko istuu sinulle ihan prikulleen! Minäkin sovitun tätä aikoinaan, kun se ilmestyi Nanson mallistoon ja muistan, että mekon paino todellakin yllätti! Minulle se ei istunut ollenkaan noin hyvin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kyllä tosi ihana. No ainakin pyörähdellessä se näytttää istuvan :) Painava turjake se kyllä on; kaksinkertainen täyskellohelma paksusta trikoosta, huh!

      Poista
  3. Voi että kun on kaunis. aivan kertakaikkisen ihana! Istuu sulle kyllä kuin valettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eikö olekin :)
      Mä tykkäsin pyörähdellä siinä, kun hameosa on niin kaunis ja lentävä! Mutten mä voi töissä pyöriä ;)

      Poista
  4. Upea mekko ja mitkä helmat ;-D. Tulee varmaankin hyvin naisellinen olo! Minä taas vietin keväällä pari kuukautta Nanson Salli-mekossa ja varmaan palaan siihen kunhan syksy tulee....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan! Pyörii hienosti :D
      kangas on ihan superhyvä laadultaan; paksua ja napakkaa.

      en tiedä sitten kun sen pesee... nyt taas pessimisti puhuu ;)

      Poista

Lähetä kommentti