torstai, torstai...

Jee, torstai! Mihin tämä viikko katosi? Kuka vie kaikki päivät? Entä tunnit?
Mun on koko viikko pitänyt mennä salille... no en ole päässyt. tai siis olisin päässyt, mutta en ole saanut aikaiseksi...laiska olen. Voi jee!
Reppu on nätisti töissä rulo-oven takana pakattuna. Ja jää sinne tänäänkin. Valmiina odottamaan huomista.
Mulla on nimittäin se kamala hammaslääkäri tänään. Kamala siksi, kun pelkään sitä ihan hirvittävästi. Saan kyllä esilääkityksen, ja lultavasti sydärin sen jälkeen... Ei ole kamalampaa! Ei vaan ole.... :(

Vähän hassuun aikaan se on, just ennen lounasta. Eikös hammaslääkärin jälkeen ole muutama tunti kun ei saa syödä? Varmaan syön viiliä. Eipä tarvitse pureskella ;)
paita Yout Face, housut Rils
Iltapalaksi taidankin tehdä pannarin, kun on sitä hilloakin. Mutta ennen sitä käyn lenkillä.  Kävelemässä, en juoksemassa.

Kommentit

  1. Ihana kesä asu ! Valkoiset farkut ja tennarit on niin hyvä yhdistelmä, joka toimii aina.

    Tsemppiä hammaslääkäriin ! Pelkään myös ihana kauheasti hammaslääkäriä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Ja niin helppo olla tällaisissa perusvaatteissa :)
      Mun hammaslääkäri on ihana, mutta se mitä se tekee on hirveää... :(

      Poista
  2. Voi minä niin komppaan tuota hammaslääkärikammoa! Täällä toinen samanlainen, esilääkityksellä mennään täälläkin ja silti olen aivan paniikissa aina. Viimeksi tiistaina joten hyvin on muistissa. Oli töissä vaikea keskittyä mihinkään kun aika oli 17:00 ja koko päivä piti kyetä töissä olemiseen. Paljon voimia ja sympatiaa täältä!

    Olen muuten ymmärtänyt, että saa syödä, minä ainakin olisin saanut, mutta huolena oli, että puutneella huulella rikon huuleni syödessä :(

    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esilääkitys on super! Siis siitä tulee outo olo, mutta se vie sen kamalan pelon ja tutinan pois. Eikä tarvii itkeä :)
      Hyvin se meni. Se lääkäri on kyllä ihana :)
      En uskalla syödä, kun koko toinen puoli tuntuu olevan "halvaantunut"..siis en tunne mitään ja luulen koko ajan että "kuola" valuu suupielestä ;)

      Poista

Lähetä kommentti