uusi tuoksu?

Pitäisi keksiä joku kiva tuoksu, jonka ostaisin… Olen toisinaan vähän huono käyttämään niitä. Enkä ole uutta ostanutkaan varmaan yli vuoteen. Eikun kahteen! Armani Code on ainoa, jota kaapista löytyy ja siinäkin on enää vähän pullonpohjalla. Ihan kiva tuoksu, mutta nyt tarvitsen vaihtelua.

Jostakin syystä pidän Viktor & Rolfin Flowerbombista. Pullo on tosi nätti, tuoksu pehmeä ja monivivahteinen.
Bossin Orange Sunset kävin tupsuttelemassa ranteisiin viime viikonloppuna, ja yritin ”löytää siitä itseni”. Ihan kiva lämmin tuoksu, mutten ole varma onko siinä sitä jotain.
Bossin Nuit  Pour Femme on tosi ihana, mutta pelottaa, että se on liian päälle käyvä. Sellainen hallitseva. Yli lämmin?

Ja viimeinen vaihtoehto on Lancomen La Vie est  Belle. Siis se minkä mainoskasvona on Julia Roberts. Tätä kävin tuoksuttelemassa jo talvella. Ja keväällä. Ja monta, monta kertaa. Pidän siitä ensimmäisestä tuoksusta, joka on (minun nenään) poltettu sokeri.
Liikaa vaihtoehtoja, ihan liikaa… ;)
kuvat on lainailtu netin syövereistä googlaamalla..

Kommentit

  1. Hajuveden valkkaaminen on niitä vaikeimpia tehtäviä... Joskus jollain ohi menevällä on joku hyvä tuoksu ja sitä sitten yrittää metsästää... Monesti teen alkukartoituksen pelkän pullon ulkonäön perusteella ja siitä sitten raakkaamaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin vaikeaa! tuoksu muuttuu omalla iholla niin paljon... pitäisi olla sellaisia testipulloja omista suosikkivaihtoehdoista, joita kokeilla muutaman päivän :)

      Poista
  2. Tässä vielä yksi vaihtoehto sekoittamaan, olen käyttänyt Nina Riccin Nina tuoksua jo muutaman vuoden ja tykkään siitä edelleen. Valikoitui aikanaan Sokokselta, oli tarjouksessa ja tykkäsin pullosta ;-D. On aika usein tarjouksessa Stockalla ja Sokoksessa!

    http://fi.strawberrynet.com/perfume/nina-ricci/nina-eau-de-toilette-spray/53093/#DETAIL

    VastaaPoista
  3. Mulla on itselläni tuo La vie est belle; ihan hyvä tuoksu sinänsä, mutta mun mielestä jotenkin liian voimakkaan oloista. Tai sitten vaan itse tykkään kevyemmistä tuoksuista :)
    Hajuveden valinta on kyllä melko haasteellista, se on totta, että pullon perusteella mäkin alan niitä ensin valikoimaan. Ja onneks monissa on kuitenkin jonkilainen "seloste" mainoksissa, siitäkin saa jo pikkasen käsitystä tuoksun ominaisuudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä ensituoksusta, mutta sitten muutaman tunnin päästä se (ainakin mun iholla) muttuu just jotenkin "raskaaksi"...

      Poista
  4. Nuo Viktor&Rolfin tuoksut ovat jänniä, miehellä on heidän Spicebomb ja se on todella hyvää, kaikki kysyvät että mikä mahtava, erikoinen tuoksu hänellä on!!!! Lancomen tuoksuista en ole ikinä tykännyt, ostin juuri Gucci uuden "Premiere" kentältä. Ihan ok!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua varmaan eniten kiehtoo juuri Viktor&Rolf; ja onhan se pullokin ihan älyttömän kaunis. Mutta katsotaan ja tuoksutellaan... :)

      Poista
  5. Minulla on tuo Bossin Nuit talvikäytössä. Kesällä en sitä osaa käyttää. Kesään se on mielestäni liian täyteläinen. Taidan olla siis vähän jäävi sitä sinulle suosittelemaan ; ) Kesällä saa olla raikkaampi, ehkäpä kukkaisempikin tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, se tuoksuu enemmän "talvelta". Ihan samoin kun mun Armani code. Miellän sen talvisemmaksi.
      Tämä päätös on hiukan vaikea... ;)

      Poista
  6. Mulla on tuoksuissa mm. nuo 2 viimeistä eli Boss ja Lancome. Bosnia käytän lähinnä iltamenoissa ja Lancomea silloin tällöin yhden suihkauksen. Mulla vaihtelee tuoksut ihan mielialan mukaan, joten pitää olla saatavilla monta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi kiva kun olisi monta, mutta sit pitäisikin olla pikkuriikkisiä pulloja...käytän niin vähän tuoksuja, että sit ne jää "vanhenemaan"...
      Pitää jatkaa metsästämistä ;)

      Poista

Lähetä kommentti