Kivaa perjantaita!

Hei, kivaa perjantaita kaikille!
nanson mekko ja espritin jakku
Tänään on Muotipäivät täällä meillä. Ja lava on rakennettu kävelykadun kompassille ja naiset kulkee astetta hienommissa vaatteissa kaupungilla ;)  Tapahtuma on jo kahdeksannen kerran  ja muistaakseni se on nuorten naisten kehittämä konsepti!
Muotipäivien antia
Olen kyllä vähän huono kohderyhmä kaikenlaisille tapahtumille. Minusta on tosi hienoa, että niitä järjestetään, ja kannustan kovasti. Kiva juttu. Mutta olen kyllä tosi surkea osallistuja.
jonkinasteista perjantaiväsymystä havaittavissa?!?
Mentiin ystävien kanssa kakkukahville heti töiden jälkeen. Eikä jaksettu enää sen jälkeen mennä katsomaan miten meidän tulisi oikeasti pukeutua töihin ja vapaa-ajalle. Mutta kivaa oli höpötellä ihanien ihmisten kanssa muutama tunti! 
Tytär tuli vastaan, ja käytiin hakemassa leffa ja karkkia illaksi. No joo, ja otettiin kotimatkalla muutama kuvakin. Anyways, viikonloppu voi alkaa!
Oikein kivaa alkavaa viikonloppua kaikille :)

Kommentit

  1. Hyvää viikonloppua! Hei, sun blogisi on uudistunut, ainakin uusia kuvia bannerissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa viikonloppua sinnekin. No voihan se olla että on vähän uudistunut :)

      Poista
  2. Nätti asu ja tuo jakkuon tosi kiva!
    Perjantaiväsymystä sitä täälläk7n..ja nyt pitäisi raahautua lenkille.. (klo siis 7.11 lauantaiaamuna..)
    Rentoa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jakku on loistava alelöytö Kuopiosta viinijuhlien aikaan. Siellä oli Sokkarilla ihan käsittämättömät alet :)
      Reipas sinä, hyvä hyvä! Mun lenkki oli kävely keskustaan pullakahville ;)

      Poista
  3. Kaunis asu!

    Perjantai väsymys on tuttua täälläkin, tuli nukuttuakin oikein huolella!

    Oikein rentouttavaa ja hyvää viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Vaikka perjantia taitaa olla mun lempparipäivä viikosta, niin kyllä se on myös väsypäivä ;)
      Rentoa ja mukavaa viikonloppua sinulle :)

      Poista
  4. Minä taas juoksen kaikissa tapahtumissa ;)
    Tuo sun musta tunika on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tadan olla niin laiska..enkä kyllä tykkää kun on hirveesti ihmisiä. Ehkäpä oon vähän epäsosiaalinen luonne?!?
      Kiitos, tykkään tästä itsekin :)

      Poista

Lähetä kommentti