Nonni - täplät on kotiutettu!

Ja tuli sitten tämäkin päivä. Juu, täplät on kotiutettu. Olen virallisesti antanut pikkurillin.
Onko seuraava hankinta kenties täplämekko/paita/huivi/housut vai kaikki...ja kerralla päälle?!? (nooot)
Tällaisia leopardiballerinoja olen himoinnut, kun ne vaan on näyttäneet niin kivoilta muiden jalassa. Olen kokeillut monenmoisia. Ja näitäkin varmasti sen kymmenen kertaa... Hyvin olen vastustellut. Mutta nyt, kun hintaa oli enää 24 euroa, niin en voinut enää euroillakaan perustella. Ei, näitä ostettu tarpeeseen, vaan ihan puhtaasti mun turhamaisuuden tyydyttämiseen...

Laatu ei ole kummoinen... niin kun mun mielestä oisilla ei yleensäkään hinta-laatu ole kohdallaan. Paitsi ehkä joskus kun alennusta saa -60 tai -70% . Näissäkin on tosi kova ja koppura pohja. No joo, eihän nämä mitkään kävelykengät/messukengät/seisomakengät olekaan.
Mutta kyllä näillä ihan varmasti on hyvä ottaa toimiston käytävillä vauhtia palavereihin!
Kivaa päivää kaikille!

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, tykästyin kyllä näihin! :)

      Poista
  2. Todella kauniit, kyllä noilla kelpaa tepastella syksyyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, näilläpä tepastelen sisätiloissa :)

      Poista
  3. 5Minä oon ihan pantteri-ihmisiä! Tykkään, ettäjoskus vaatteissa saa vähän revitelläkin, kuoseilla ja väreillä! Kenkäsi ovat oikein sievät ja samalla vähän rohkeat! Hyvä Annu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nämä on kyllä söpöset! Yhdistin täysmustaan asuun...vähän niinkuin väripilkuksi :)
      Jess! Hyvä minä!

      Poista
  4. Moi Annu, kengät näyttävät kivoilta, vaikka sanotkin niiden olevan kaikkea muuta kuin messu- tai kävelykengät. Minullakin on joitakin sellaisia kenkiä, joilla on turha kuvitella kävelevänsä pitkään. Työhuoneella ne kuitenkin toimivat, kun istuskelee paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!
      Kengät on kivat, muttei mitkän hirmu hyvälestiset. Lähinnä toimisto- ja paltsukengät. Mutta sellaisia taidan eniten tarvitakin :)

      Poista
  5. Voi kun ne on kauniit! Eikä mitenkään hinnallakaan pilattut.
    Nätit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, näitä tuli muuten usein kokeiltua kesän mittaan... mutten kyllä enempää olisi suostunut näistä maksamaan. :)

      Poista
  6. Villin söpöt! Tykkään kovin leopardikuvioista just noin pienissä erissä kuten kengissä, vyössä, huivissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, villit minulle! Meinasin ostaa käsirenkaan samaa kuosia, mutta se oliis ehkä liikaa ;)

      Poista
  7. Joskus se vaan on annettava turhamaisuudellekin periksi;) Se on naisen tehtävä!
    Ja Oisin kengistä olen samaa mieltä - ostin sieltä keväällä sellaiset tossukengät - eivät olleet edes alennuksessa, mutta kun minun ongelmajalkoihini eivät kaikki kengät sovi ja nämä olivat hyväntuntuiset. Sitten aloin töissä ihmettelemään, mikä ihme minun työhuoneessani haisee. Ne kengät! Kokeilin hajunpoistajaa, tuuletusta, ruokasoodaa - ei auttanut mikään: kengät haisivat ihan hirvittäviltä. Ei pysty käyttämään missään sisätiloissa. Mainitsi asiasta myyjällekin - vastaus oli, että joskus ne haisevat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus sitä on perimmäisten kysymysten äärellä ;) Tuli sitten kotiutettua tällaiset täplikkäät...
      Aika hurjaa on kyllä myyjän väittää että joskus kengät haisee.. hei oikeasti?!?

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Kiitos Maiju, eikös vaan olekin aika näpsäkät :)

      Poista

Lähetä kommentti