Tästä se taas lähtee...

Nimittäin työviikot. Eilen silitin kauluspaidat valmiiksi koko viikolle, niin ei tarvitse joka ilta höyryrautaa. Heh, minulla on hölmö kuvitelma siitä, että todellakin aloitan suunnitelmallisen pukeutumisen. Eli päätän jo sunnuntaina mitä laitan viikonmittaan töihin päälle. No yritän ainakin! Tällaisella suunnitelmallisuudella saattaa säästää hermoja. Ja ehkä aamulla voisi nukkua 10 minuuttia pidempään! Tai sitten lukea lehteä hiukan kauemmin.
Työviikkoja helpottamaan olen suunnitellut myös viikon ruokalistan. Eipä tarvitse joka päivä töiden jälkeen funtsia mitä syödään. Ja ei tule sitten ostettua mitä sattuu kaupasta mukaan. Tämä edellyttää tietenkin sitä, että myös noudattaa tätä listaa. Tai noh, ei se nyt ihan koko viikolle ole, vaan tiistai-torstai välille. Perjantaina syödään jo viikonloppuruokaa. :)
Toivottavasti saan nyt tästä eteenpäin pidettyä työmatkojen kävelyn päivittäisenä tapana. Ja ehkäpä olisin niin reipas, että kävisin salillakin 2-3 kertaa viikossa. Facebookissa kiertää "plank challenge-haaste". Siihen olen osallistunut jo kahtena päivänä. Vielä on "pikkasen" jäljellä. Vuosi kun vaihtuu niin liikuntavimma vie mukanaan. Toivottavasti se kestää hiukan pidempään kun muutaman viikon...

Kommentit

  1. Ihailtavaa tuo asujen suunnitteleminen koko viikolle, minä en meinaa osata suunnitella edes seuraavalle päivälle. Tai osaan minä ja sitten totean aamulla, että ei tämä ollutkaan kiva :D Paljon tsemppiä, koetan ottaa mallia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voihan sitä suunnitella! Mutta kuka takaa, että suunnitelmaa noudatetaan?!? Mulla on tapana vaihtaa pari-kolmekin kertaa aamulla vaatteita ennen kun olen tyytyväinen. Mutta siis, kokeillaan nyt tällaista! :) Tänään se ainakin toimi!!

      Poista
  2. Voi kun tuollaisen taidon vielä oppisikin. Minun vaatevalintani menevät aina aamuun - ja kiire on aina;)
    Ruokalistaa olen joskus kokeillut ja se on tosi hyvä - jos vain jaksaa sitä väsätä. Pitääpä taas yrittää.
    Hyvää alkanutta uutta työvuotta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en minäkään sitä vielä ole oppinut! Vasta eka päivää mennään :)
      Ruokalistaa tein kun ipanat oli pieniä. Se helpotti kummasti elämää. Kai ruokalistaa voi kaksi aikuistakin noudattaa! :)
      Hyvää alkanutta vuotta Sinulle!

      Poista

Lähetä kommentti