Maanantaita pukkaa...

Ihan loistavaa, kun sää suosii ulkoilua! Mä niin tykkään ulkona liikkumisesta. Tai siis lenkkeilystä ja pyöräilystä! Ja näin talvella se kallistuu sitten siihen kävelyyn.  :)
Ja tässäpä tämän päivän työvaatetus. Palaverin kestävät vaatteet, helpot ja mukavat. :)
Tietää taas istuneensa... Mutta ihan mahtavan kiinnostavaa asiaa käsiteltiin: asiakkuuksien johtamista ja tulevaisuuden näkymiä. Kerrankin oli hyvin tehty tutkimus ja kunnon analyysit. Ei mitään diipadaapaa...  Me happy!

Töissä pistin keparditossut jalkaan, niistä ei siis kuvaa. No joo, oli mulla toinenkin täplätuote päällä... Lindexin käsikoru, superalennuksesta -70%.   Kummasti nämä täplät lisääntyy?!?
Ja pomppaus ihan eri aiheeseen... Mun olisi pakko ostaa uudet farkut. Ehtisikohän tällä viikolla käydä kauppoja kiertämässä?!? Niiden ostaminen on kyllä ihan hirveetä tuskaa... Mistä mä sellaiset kivat ja hyvät löydän?!? Ehkäpä Your Facelta...
*
Netistä löytynyt kevennys tähän loppuun. Eihän tämä ole totta kenenkään työpaikalla, eihän? ;)

Sorry, en tiedä kuvan alkuperää´...
Mukavaa maanantaita!

Kommentit

  1. Pidän tyylistäsi! :) Farkkusuositus minulta (löysin nämä syksyllä itse): MAC. Mahtavia, hyvin istuvia farkkuja. Esim. Aleksi13 ja Stockman myyvät. Espritin farkkujen nimiin vuosia vannoneena, olen vaihtanut suosikkiani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimistotäti kiittää!! :)
      Mun pitääkin käydä Macin farkkuja kurkkaamassa, enpä niitä ole tullut ajatelleeksikaan... Mä kun ostan farkut ehkä kerran kolmeen tai neljään vuoteen... jo olis taas aika! :)

      Poista
  2. Tykkään tuosta työtyylistä, siinä on kyllä kaikki kohdallaan. Minä olisin niitä Espritin farkkuja suositellut, toimivat minulla valtavan hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos :)
      Lulenpa että joudun kokeilemaan monen eri merkkiset farkut ennen kun oikeat löytyy...

      Poista
  3. Täälläkin suosittelen Mac:n farkkuja, aivan ihanat jalassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Macit on siis ehdottomasti metsästettävä jostakin kokeiltavaksi :)

      Poista
  4. Onpas kaunis asu, tuo neuletakki on juuri sellainen jollaista olen etsinyt jo jonkin aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Benettonilta ostettu, tammikuussa...luulen että niitä vielä on :)

      Poista

Lähetä kommentti