Nukkumaan klo 21

Siis kumpanakin edellisenä iltana olen nukahtanut jo kello 21 aikoihin. Järjettömän raskaita päiviä ollut. Henkisesti siis. Joutunut tiristämään aivonystyröitä ihan tosissaan. :)
Yksi mun lapsista tekee tällä hetkellä kandiaan, ja häneltä tuli (viime)perjantaiaamuna viesti: Kummallista sumussa elämistä, päivät sulautuvat yhteen, enkä jaksa edes innostua perjantaista... jos tämä on sitä aikuisena olemista, niin pitäkää tunkkinne! ;) Siinä viestissä taisi näkyä puurtamisen tuska.

Eiköhän kaikilla ole samantyyppisiä tunteita sillon, kun vääntää jotain isompaa projektia tai työtä. Ja varsinkin silloin, kun tuntuu, että homma ei edisty... tai se edistyy (omasta mielestä) liian hitaasti. No joo, reippaan tsemppiviestittelyn jälkeen fiilis nousi.
hame:Lindex, neuletakki:Benetton, baltsut:Gabor
Mun bestis (jeps, sellainen on Ihana Ystävä) lähtee miehensä kanssa safarille ja minä olen lupautunut kotivahdiksi. Tämä "pesti" rajoittuu lähinnä postin pöydälle nostamiseen, sillä muistaakseni siellä ei pitäisi olla kasteltavia kukkia. Jos niitä onkin, niin kai mä saan ne pari viikkoa pysymään hengissä ;)

Tosi kiva tuollainen pitkä ja eksoottinen matka. Varsinkin näin kevättalvella. Iskeeköhän häneenkin "afrikkahulluus"?!? Aika monihan käy siellä uudestaan :)

Hieno loppuviikko edessä, eikös vaan!

Kommentit

  1. Tsemppiä sinne, myös kandin vääntäjälle - tutut ovat tunnot: itselläni töissä ollut aikamoista huipakkaa ja tytär tekee lopputyötään. Mutta kevät tulee ja sitten helpottaa. Ja ensin tulee viikonloppu - nautitaan siitä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos :) Kiirusta taitaa olla kaikilla. Onneksi mennään kohti kevättä!!

      Poista
  2. Tsemppiä ja paljon jaksamista sinne! Niin itselle kuin kandinkin tekijälle, ei se kivaa aina ole juu ei. Mutta jos nyt kuitenkin perjantaista ja viikonlopusta nauttisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nautitaan viikonlopusta! Ehdottomasti :)

      Poista

Lähetä kommentti