lauantai 15. maaliskuuta 2014

Antaa auringon paistaa...

Oli ihan pakko käydä hakemassa uudet aurinkolasit. En osta ns merkkilaseja, sillä pelkäisin koko ajan hukkaavani tai hajottavani ne. Ihan perusedukkaat lasit kelpaa minulle. 
 Nämä sattui löytymään Sokkarilta. Ja vähänkös mua huvitti kun sain hauskan pinkin kotelon kaupanpäällisenä! En ole pinkki-ihminen yhtään. Mutta kyllähän tuo väri jo takaa sen, että ainakin kotelon löytää laukunpohjalta!
Todiste - aurinko paistaa edelleen!
Ihan hyvät lasit. Tykkään enemmän tällaisista isoista kakkuloista. Jotenkin tuntuu, että ne suojaa silmiä paremmin? Ja tykkään myös, kun lasit on kunnolla tummat.
Mun pitäisi kyllä tilata optikolle aika. Tarttisin luultavasti uudet lasit. Saa nähdä tuleeko tällä kertaa kakstehot?!? Tähän saakka olen tarvinnut laseja vain lukiessa...enkä aina ole muistanut niitä silloin käyttää. No joo...katsotaan miten käy.
Kivaa lauantainjatkoa kaikille!

8 kommenttia:

  1. Mä olen kauhea aurinkolasifriikki. En myöskään osta merkkilaseja. Odota, että saisin taas laittaa lasit päähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkolasit on kivoja! Ja niillä kyllä estää päänsärynkin kirkkaina päivinä!
      Mä en vaan raaski ostaa kalliita laseja... Kai mä oon vähän pihi?!? ;)

      Poista
  2. Kiva lasit ja hauska kotelokin, ihan totta kyllä, tuo ainakin löytyy laukusta nopeasti. Minä ainakin kadotan aurinkolaseja sitä tahtia, että on vaan parempi, että eivät ole kalliit merkkilasit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lasit on kivat, ja kotelo hauska!
      Kalliit lasit jätän suosiolla muiden ostettavaksi. Ei oo pakko, jos ei halua :)

      Poista
  3. Kyllä sä opit käyttämään laseja sitten, kun et enää ilman näe :). Eli et vissiin ole vielä tarpeeksi iso tyttö monitehoille... Mä kyllä ostan RayBanin autonkolaseja, kymmenen vuoden välein aina uudet. Niiden optiset ominaisuuden on erit kun Motonetin laseilla, joista myös on kokemusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, uskon sen. Ja kohta ihan oikeasti joudun käyttämään niitä. Kun ei vaan näe...
      Totta puhut, laseissa on selkeät erot. Mutten ainakaan toistaiseksi saa perusteltua itselleni kalliimpia. Ellen joudu ottamaan niitä vahvuuksilla. Se onkin sitten jo ihan eri juttu :)

      Poista
  4. Mulla on pitkä rivi aurinkolaseja ja toinen arsenaali niitä säilöttynä autoon. Ihan merkittömiä, paljon olen tilannut Ebaysta, sieltä löytyy kaikenlaista perus ja hieman erikoisempiakin malleja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkolasit on kyllä kiva asuste. Tyylin saa muutettua aika näppärästi fiiliksen mukaan erilaiseksi. :)

      Poista