Hups...pitikö tässä käydä näin?!?

neule H&M, housut Mexx, kengät Geox
Aamusella lähdin kaupunkiin asioille...mun  piti hakea paketti (Siwa) perua kuntosalijäsenyys ja ostaa tarpeellista tavaraa...
Nooh... Unohdin henkkarit kotiin joten 2 ekaa tehtävää jäi suorittamatta.
Muistin kuitenkin ostaa tarpeelliset vanut ja silmämeikinpoistoaineet (hurraa, hurraa!) joten ajankuluksi ajattelin pyörähtää vaateosaston läpi...silleen ihan kevyesti vaan...
Siinäpä sitten huomasin yllätyksekseni ostavani ostaneeni 3 paitaa...  Masentavaa, etten ostanut mitään poikkeavaa tai yllättävää...Vaan ihan perusjuttuja, mun normivaatteita. Näitähän mulla on jo kaapissa!!
Eli valkoinen kauluspaita(!), raitapaita(!!) ja valkoinen ohut siistimpi paita (!!!) Mikä mua vaivaa? Mä en tainnut ajatella... joku automaattivaihde iski päälle...
Onhan näille käyttöä, ei nämä käyttämättä jää, mutta silti... onkohan mulla ostosmorkkis nyt, niinkö?!?  Ehkäpä alitajuisesti vaan silmä hakee ja käsi ostaa perusvaatteita kun niitä kohdalle sattuu?
Jokatapauksessa, ja kaikesta huolimatta kaikille ihanaa viikonloppua!

Kommentit

  1. Älä turhia morkkistele, nuo oli hyvät ostokset, varmasti joskus tulee käyttöön :D
    Kummasti sitä aina päätyy ostamaan tiettyjä vaatteita , vaikka vastaavia löytyisikin jo entuudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, onhan ne hyvät ostot, ei käy kieltäminen. Mutta että samanlaisia ostoksia joka kerta? Toisalta, jos on hyväksi havaitut, niin mitäpä niitä vaihtamaan?!? :))

      Poista
  2. Hyviä ostoksia. Olet ostanut omannäköisiäsi paitoja. Niitä tulee käytettyä. "Vieraat" vaatteet jäisi kuitenkin pitämättä.
    Mukavaa viikonloppua.Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä katselen sellaisia "vieraita" vaatteita, mutta pelkään että ne jää pitämättä...niinpä ne jää ostamatta. Ja pistän rahat vakkarivaatteisiin :) Aika riskitöntä!
      Kivaa viikonloppua sinnekin :)

      Poista
  3. Mä hypistelin tuota samaa raitapaitaa ihan automaattimoodissa. Tällä kertaa se jäi ostamatta, mutta ihan yhtä hyvin olisin voinut olla juuri nyt tekemässä samanlaista hups! -postausta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks nämä oli edullisia...Ostin nimittäin viime keväänä tummansinisen ulkoilutakin, ja meinasin ostaa pari viikkoa sitten lähestulkoon samanlaisen!!! En muistanut että mulla on jo sellainen!! Olin aika järkyttynyt kun kotona aloin käydä takkikaappia läpi, ja siellä sellainen möllötti...

      Poista
  4. Minusta nuo ovat hyviä ostoksia, kelpaisivat tännekin kaappiin. Vaikka sellaisia on kyllä jo "ihan muutama vaan" olemassakin tuolla. Ei se sitä tarkoita, etteikö uusillekin tulisi käyttöä, eikös?

    Ihanaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On on, ostokset on erittäin hyviä ja onnistuneita. Ei käy kieltäminen ollenkaan... mutta kun mä yritän ostaa tarpeeseen, ja nämä tuli nyt sitten mukaan! Vai onko tässä sitten se "tulevaan tarpeeseen"?!? No joo, ihan sama. Tämä todistaa sen, että tiedän mistä tykkään! :)

      Poista

Lähetä kommentti