keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Ruustinnamekko by Cos

Sunnuntaina Siwasta hakemassani Cos-paketissa oli sen hassun hameen lisäksi myös musta mekko. Malli on älyttömän nätti, tämäkin sellainen hiukan poikkeava. Helma ja pääntie on erilaiset kuin normisti. Mulla on kyllä vähän "ruustinnamainen" olo tuossa mekossa...varmaan vaihdan helmet pois ja pistän jonkin muun kaulakorun, huivin, tai jotain?
Minusta on ihanaa, kun löytää hihallisia mekkoja! Niitä on turkasen vähän tarjolla...
Kuvissa tämä taitaa näyttää juhlavammalta, kuin mitä on. Ihan työmekoksi tätä olin ajatellut. Materiaali on ihan 100% puuvillaa, siis vähän kuin lakanakangasta, joten saattaapa olla että tämä rypistyy rankasti käytössä. No sen näkee sitten... Minä kun istun suurimman ajan työpäivästä, niin senhän tietää minkälaiseksi hameosa menee takaa.
Ei taida kuvissa näkyä, mutta helma on edestä lyhyempi kuin sivuilta
Kivalta tämä kuitenkin näyttää mun mielestä. Ainakin vielä! :)  Nyt smoothiet laukkuun ja töihin! Palaveria taas pukkaa, heti kasilta.
mekko on hiukan väljän mallinen, vyötärön kohdalla on kasvunvaraa ;)

14 kommenttia:

  1. Vau... juuri sellainen mekko, jota olen metsästänyt eli levenisi alaspäin... Mä niin tykkkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minäkin olen etsinyt hihallista, väljöhelmaista mekkoa lempivärissä(!) jo pitkään! Nyt se löytyi!

      Poista
  2. Ihanat mustat, molemmat! Oli mukava tavata sinut, silloin joku aika sitten, kun törmäsimme. Tosi harmi että yllätysnäkeminen jäi kovin lyhyeksi, next time, uskon että näemme vielä taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan olekin kivat! Oli kyllä kiva tavata, vaikka lyhyehkö tapaaminen olikin :)

      Poista
  3. Kaunis mekkokin vielä ;-D. Olen ollut Cos-fani siitä saakka kun sinne eka kertaa poikkesin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin onkin! Cos oli minulle hurja positiivinen yllätys! Mitoitus oli hämmästyttävää kyllä oikeanlainen mun kropalle :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ihan überhuippujuttu kun löytyi mekko jossa hihat!! Kiitos :)

      Poista
  5. Ihana - harmi vain, että minulle tuo olisi liian lyhyt. Sinulle juuri hyvän pituinen. Sanoinko jo, että ihana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana, ihana! Tämä on kyllä kiva kun ei jää liian lyhyeksi :)

      Poista
  6. Upea mekko! Aivan uskomattoman ihana, tykkään!

    VastaaPoista
  7. Minustakin malli on ihan huippukiva: venekaula-aukko ja 3/4 -hihat antaa hienostuneen säväyksen ja tuo kivasti mekkoon Jacqueline Kennedy´mäisyyttä. Ja levenevä helmahan on piste iin päälle:) Jotkut värikkäät, sirot korkkarit tuo sitten pirteyttä mustan aisapariksi, silloin kun sille on tarvetta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Malli on kyllä oikein nappi! Värikkäitä kenkiä minulla ei olekaan...pitäsiköhän joskus uskaltaa ostaa...

      Poista