Aika "nopea" viikko...

Sain joskus marraskuussa tietää, että meille töihin tulee kahdeksi viikoksi vaihtari Ruotsista. (Huom! Vaihtari on meillä vieraileva työntekijä, ei vaihto-oppilas!) Tutustuminen ja työskentely kuuluu EU-rahoitteiseen  kansainväliseen henkilöstövaihtoon. Tavoitteena on oppia puolin ja toisin uusia juttuja ja lisäksi saada uusia ideoita työhön ja sen kehittämiseen. Minulle napsahti vierailun isännöinti. Aluksi minua harmitti ja ajattelin että "Eikä, nyt menee omat työt sekaisin". Mutta miten väärässä olinkaan!
lauantaikukat
Tämähän on ihan loistavaa mahdollisuus oppia, puolin ja toisin. Kahden viikon benchmark, ja ilman häiritseviä konsultteja! Vapaata keskustelua, ja monipuolista työtapoihin tutustumista. Mä olen niin iloinen tästä mahdollisuudesta!!
perinteinen blogikuva Helsingissä
Vähän kyllä harmittaa, kun mulle tuli ihan armoton flunssa tiistaina. Olin Helsingissä koko päivän, ja minusta tuntuu että junan ilmastointi umpijäädytti minut ihan kokonan. Kurjaa... Kun minulle tulee flunssa, niin silmät vuotaa tosi paljon. Siihen ei paljoa silmätipat auttaneet... Eilen olin töissä ilman ripsaria :(
Jokatapauksessa,  olen tosi innoissani taas töistä. Mulla on niin paljon buustia ja uusia ideoita ettei totta! Kukahan ne kaikkia toteuttaisi? Mukavaa viikonloppua, oujeeeee!!!
Ai niin, muistakaa katsoa Euroviisut! Ehdottomasti paras biisi kautta viisuhistorian on Hollannin kaunis The Common Linnets: Calm after the Storm. Käsittämättömän kaunis. Huh!

Kommentit

  1. Se on jännä juttu, miten joskus sellainen, josta ajattelee, että voi ei, osoittautuukin hyväksi jutuksi. Tapahtunut niin monesti. Ja myös minä raahustin loppuviikon töissä ilman ripsaria - en flunssan, vaan siitepölyallergian takia. Jota työhuoneen ilmastointi ruokkii oikein kunnolla. No, kerrankos sitä!
    Oikein hyvää äitienpäivää, Annu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut! Ja tässä tapauksessa mun täytyy sanoa, että vierailu on suorastaan onnenpotku :)
      Kivaa äitienpäivää myös Sinulle!

      Poista
  2. Kansalainvälsiet työtavat ja niihin tutustuminen ovat huikeita. Olen monta kertaa kironnut työreissuja (joita ei onneksi ole liian usein) Skooneen, mutta aina tulen sieltä takaisin puhtia täynnä. Oppii toisen maan työtapoja, mutta paljon myös toisesta maasta itsestään ja tutustuu ihaniin ihmisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta. Työmatkat (ja vierailut) tuntuu joskus tosi raskailta kun niitä miettii etukäteen...mutta sitten toteutuessaan niistä saakin niin paljon! Mukavaa sunnuntaita!

      Poista

Lähetä kommentti