perjantai 30. toukokuuta 2014

kohti viikonloppua

Tänään tuli istuttua nokka kiinni näyttöruudussa koko päivän. Meitä taisi toimistolla olla paikalla alle 10 henkeä. Muut oli vapaapäivää viettämässä tai tekivät etäpäivää kotoa käsin. Mutta ei tämä helppo päivä ollut. Päinvastoin! Olin ennakkoon kuvitellut, että pääsen lähteämään reilusti ennen neljää, mutta ei. Siihen saakka jouduin kiltisti istumaan.Mutten kyllä yhtään pidempään.
tytölle kesäiset tennarit ja sortsit - söpöt, eikös (H&M)
Ja sitten kauppoja kiertelemään tyttären kanssa. Ei meidän pitänyt ostaa mitään ihmeellistä...eikä ostettukaan. Mutta silti mukaan lähti monta pussia ja nyssäkkää, ja pankkikorttia sai käyttää ihan kiitettävästi! Kummasti sitä rahaa kuluu meikkitäydennyksiin, sukkahousuihin, alusvaatteisiin ja muuhun sälään?!? 
Vähän mulle....
Kaikki ostokset oli kyllä tarpeellisia. Mm mun puuteri vetelee viimeisiään ja meikkivoidetta olisi riittänyt enää pariin kertaan. Ja sainpa uusittua huulipunankin! Hyvä minä! Heh...hurjan rohkea tuo väri...sellainen nude-beige-roosa-huomaamaton...
osa tytön kirparille menevistä kengistä ja laukuista...

Ilta meni vaatteita hinnoitellessa. Tyttö oli käynyt varaamassa kirpparipöydän, ja siinä me sitten luetteloitiin vaatteita aika kasa. Huomenna on haettava hintalappuja lisää. Ihan hirveältä tuntuu pistää muutaman euron lappuja hyviin vaatteisiin, mutta pakkohan ne on saada kaapeista pois pyörimästä!
tytön....
Eikä minulla ole minkäänlaista tajua millä hinnalla niitä oikeasti myydään! Toivottavasti ne nyt menisi. Ne vaatteet, jotka ei parissa viikossa liikahda viedään sitten kierrätyspisteeseen, tai annetaan Punaiselle Ristille, Fidalle tms...
kesäinen takapiha
 Ilta on täällä meillä kaunis ja lämmin, sellainen toukokuulle sopiva. Toivottavasti sää suosii huomenna kaikkia valmistujaisiaan juhlivia. :)

4 kommenttia:

  1. Kirppareiden kanssa minä olen lähtenyt siitä, että lätkäisen edullisen hinnan. Niin että ennemmin katoavat pois pöydiltä ja sana jotain taskurahaa kuin se, että jäisivät vain pyörimään kaappin ja kantaisin roskiin.

    Onnea myyntiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, haluan saada ylimääräiset kaapeista pois :)
      Katsotaan miten käy!

      Poista
  2. Mä joskus teen niin, että parhaimpia vaatteita myyn facen kautta kavereille. Niistä saan sitten paremman hinnan kuin kirpparilla myisin parilla eurolla satasen mekkoja. Sitten ne matkustaa vaikkapa muovipussiin pakattuna toiselle puolelle Suomea kätevästi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensin mietin, että osan laittaisin esim huutoon...mutten mä sitten jaksanut. Liikaa vaivaa... Ehkä sitten joskus, kun on enemmän "jaksuttimia" ;)

      Poista