perjantai 13. kesäkuuta 2014

Mihin tuhlaisi kesälomarahat?

kuva lainattu Flickr
Huh, miten väsyttää kahden tunnin päikkäreiden jälkeen ;)
Eilen pyörin erinäisissä nettikaupoissa, ja vertailin kivoja laukkuja toisiinsa. Ajattelin nimittäin, että ostaisin kesäalennuksista jonkin laukun itselleni. Mutta minkä? Mulberryn aleista löysin (taas) Lilyn, muttei Kensal ja Clemmiekään pahalta näytä. Vai ostaisinko jonkin järkevän työlaukun, vai hauskan ja pirteän pikkulaukun? Tai jos löytäisi vaikkapa kummatkin... Longchampillakin oli kivoja (vaikkei alennuksessa olleetkaan)
Mulberryn Bayswater, Lily ja Kensal
Mulberryn Clemmie - aika ihana!
Ja ruuhasinpa vähän aikaa Shopbopillakin. Olihan sielläkin kaikkea kivaa... mutten klikannut mitään ostoksia itselleni!
Kamerakuva lainattu flickr
Ajattelin myös kameraa. Minusta ja isosta järkkäristä ei ikinä tullut kavereita... Annoin kameran mun isälle, ja hän sai siitä uuden harrastuksen itselleen!
Mä en vaan jaksa sitä säätämistä, ja hermot ei kestä putkien kanssa väsäämistä. Joten olen päättänyt jo aikaa päivää sitten vaihtaa johonkin itseäni fiksumpaan laitteeseen. En nyt ihan tiedä mihin, mutta saattaa olla joku puolijärkkäri. Tulisikohan minusta ja Olympus Penista ystävät? Helppokäyttöisyyttä haen...
Tämäkin kuva Flickr Creative Commons
Tai sitten en käytä kesälomarahoja mihinkään... Leikin, ettei niitä ikinä tullutkaan. Eipä ole sitten ongelmaakaan ;)   Mukavaa viikonloppua kaikille!

6 kommenttia:

  1. Mulla on Olympyksen MiniPen... mä olen ihan lovena siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä käydä jossakin testaamassa miltä se tuntuu. Noi kamerat (Olympus Pen) ovat saaneet kyllä paljon kehuja!

      Poista
  2. Lomarahoja tuhlattu täälläkin, ja arvaa mitä? Tilasin tuon Lilyn, ruskeana, just siis tuon kuin sun kuvassa! Toivottavasti mulla jo maanantaina, jee!
    on nuo muutkin nättejä! Ei muuta kuin tilausta sisään vaan, niin tulee hyötykäyttöön nuo lomarahat, hih ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katson tuota Lilyä joka kerta kun Mulberryn alet alkaa... Ja välillä klikkaan sen ostoskoriin...ja sit taas pois. Olen ihan toivoton! Onhan se nätti, ajaton ja monikäyttöinen :)
      Onnea uudelle laukulle! Hyvä Sinä!! :)

      Poista
  3. Minä tykkään Olympuksen ministä. Harvoin säädän mitään asetuksia, autolla saa ihan hyviä. Kameroista ymmärtävä ystävä näytti pari asetusta jolla ottaa sisällä kuvia, mutta muuten on menty ihan automaatilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää oileasti päästä näpelöimään sitä kameraa jonnekin! Tai sit ostan sen vaan sokkona ;)

      Poista