Lomalauantai

Loma taitaa olla vähän niinkun yksi pitkä viikonloppu, vai kuinka? Silti (lomallakin) viikonloppu on vähän enemmän. Voi nähdä hiukan enemmän vaivaa ruuanlaitossa, kun normipäivänä. Voi tehdä ihan jälkkärinkin. Ja jeee! Voi polttaa pikkasen enemmän kynttilöitä. Nauttia hämäränhyssystä, kun ei tarvitse mennä aikaisemmin nukkumaan.
tänään oli pizzapäivä...nam!
Ja tykkään, kun saan istua rauhassa terassilla ja ihmetellä maailman menoa. Ja nauttia siivotusta kodista. Ja kukkasista. Olla vaan, miettimättä mitään sen kummempaa. Suunnitella kaikkea kivaa, mutta ei ole pakko toteuttaa mitään. Voi olla tässä ja nyt, hötkyilemättä. Tätä olen niin kaivannut!
hyvää mahantäytettä!
Eilen Ikeassa käynnin jälkeen mietittiin jos ostettaisi "uusi" ruokailuryhmä keittiöön.  Vaihtoehdot "uudeksi" ryhmäksi löytyi tori.fi -osoitteesta: täyspuiset ruokailuryhmät, jotka voisi kunnostaa ja maalata valkoiseksi. Se kävisi niin nätisti sen vinyylimaton kanssa. Hinta on edullinen ja malli (kummassakin) oikein hauska. 
Tosi erilaiset - mutta kummastakin saisi varmasti hyvän. Kuvat lainattu tori.fi
Ja jos ei "uutta" osteta, niin pitää käydä hakemassa kalustemaalia kaupasta, niin saan maalattua keittiönpöydän uusiksi. Edellisestä maalikerrasta taitaa olla 3 vuotta, joten pieni fiksaus olisi paikallaan.

Ostin kyllä jotain jännittävää tänään. Nimittäin kameran! Se oli edullinen, ja käsittääkseni se on suhteellisen helppokäyttöinen. Kameran kanssa meneekin sitten loppuilta. Pitää tankata manuaali läpi ja samalla tutustua eri toimintoihin. 

Mukavaa ja rentoa lauantaita kaikille! Minä lähden testikuvailemaan :)

Kommentit

  1. Nam, miten hyvältä tuo pizza näyttikään ja kamerasta olen hieman kade... Lucky you!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hyvää... maha on vieläkin täydentuntuinen :)
      Ja kamerasta mä oon niiiiiiiiin iloinen! Sitä on kuule harkittu pitkän ja se on vähän niinkuin synttärilahja/lomalahja itselle!

      Poista
  2. Onnea kamerasta. Mulla on toi sama ja mä niin tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;) Niin mä vähän muistelinkin että sinulla olisi se!

      Poista
  3. Höh, luulin olevani jo blogisi lukija mut enpäs ollutkaan, no jospa tuo tilanne on nyt korjattu.
    täälläkin on istuttu kesän aikana niin paljon terassilla että kohta varmaan kasvan kiinni siihen aurinkotuoliin. Olen jjuonut siellä aamuteet, iltateet, päiväkahvit, joskus siiderin ja toisenkin, kirjoitellut siellä blogia jne… kesä vaan on niin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh ;) Kiva kun reksiteröidyit! :D
      Katettu terassi on pop! Nyt syksyllä tuumaillaan vielä tarvitseeko tuota lasittaa? Eli tulisikohan sitä käytettyä pidempään syksyllä lasitettuna. No ainakin sen saisi sisustettua tosi nätiksi: kynttilöitä, pallolamppuja jne... Ja olisihan se kiva hipsiä sinne villasukissa viikonloppuisin vaikkapa teetä juomaan

      Poista
  4. Oh ihanan herkullisen näköinen pitsa ;) Nälkäisenä täällä katselen blogien ruokakuvia, pitää varmaan mennä vielä syömään jotain. Minusta tuo valkoinen pöytä ja tuolit setti on kaunis.

    Kivaa viikonlopun jatkoa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, pitsa oli hyvää! Mulla ei kyllä ole yhtään nälkä. Vaikka kuinka yritti syödä vain vähän, niin pitihän sitä käydä napsimassa hiukan lisää :)
      Valkoinen pöytä+tuolit on tosi ihana, mutta jos me ei sitä ehditä napta, niin sitten tuo toinen, ja maalataan se(kin) valkoiseksi. Mä en kylläkään tykkää sen mallista, mutta uskon että se sopisi lattian kanssa aika hyvin. katsotaan nyt!
      Ihanaa viikonloppua sinullekin!

      Poista

Lähetä kommentti