tiistai 2. syyskuuta 2014

vähän neuleista

Huomasin vaatekaappia inventoidessa, että minulla on aika monta neuletta ja neuletakkia. Ne on niin käteviä ja kevyitä pukea esimerkiksi trikoopaidan tai kauluspaidan päälle.
Tässä kasassa on H&M, Filippa K ja Passe Compose Barcelona
Neuleet käy nätisti sekä hameiden että pitkien housujen kanssa. Eikä ne ole ollenkaan niin virallisen ja jäykän oloisia kun esimerkiksi bleiserit on.
muutama perusvillatakki Benettonilta
Aika monet olen ostanut Benettonilta. Siellä on yleensä kivoja ja rauhallisen värisiä, sellaisia neutraaleja. Mutta on niitä ihanuuksia muillakin!
Maison Scotchin villatakki; tässä on nahkapaikat kyynärpäissä
 Syksyisin tekee aina mieli uutta pehmeää ja lämmintä neuletta. Nettikaupat on pullollaan toinen toistaan kivempia ihanuuksia. Mutta pärjäisiköhän olemassa olevilla tämän talven? Kesään kuuluvat puuvillaiset neuleet taidan jokatapauksessa siirtää viikonloppuna laatikoihin odottamaan kevättä.
Kivaa tiistai-iltaa!

11 kommenttia:

  1. Onpa ihanan näköisiä neuleita! Mulla niitä on aivan liian vähän...Johtuukohan siitä että minulle tulee aina niin helposti kuuma...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neuleet on kivoja helppoja vaatteita. Riippuu vähän materiaalista tuleeko kuuma vai ei :)

      Poista
  2. Neuleet on kyllä simppeleitä vaatteita moneen käyttöön. Itse ostin kesällä parikin neuletta Helsingin reissulta toinen H&M.ltä ja toinen Benettonilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neuleet on käy nimenomaan monenlaiseen käyttöön! Rentoa tai vähän virallisempaa :) Katselin Uniqlon ja COSin verkkokauppojen valikoimia, ja kivoja oli sielläkin...voivoi...

      Poista
  3. Minulla on myös neuleita aika paljon, etenkin mustia ja valkoisia, myös raidallisia. Silti huomaan aina vaan katselevani uusia. Neuleet ovat niin ihana simppeleitä käyttää ja toimivat monessa kokonaisuudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muuten jännä, että vaikka niitä on kaapissa jonkin verran (laskin että yli 20, hui!!) niin silti uusia tulee katseltua :)

      Poista
  4. Noi olis just mun juttuja, koska ahdistun kuoliaaksi pelkästä ajatuksesta, että pitäis pukea bleiseri päälle :)

    Etenkin beigen ja ruskean sävyt on mulle mieleen. Mustassa ja harmaassa näytän ihan aaveelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo...kyllähän bleiseri välillä on ahdistava jo ajatuksenakin!
      Haluaisin itse sellaisia iloisia ja värikkäitä neuleita...muttei oikein kannata ostaa. Ne jää pitämättä! Mulla on yksi ihana kirkkaan vihreä, ja mä oon pitänyt sitä ehkä 3 kertaa... boring! ;)

      Poista
  5. Komppaan Dahliaa, että neuleita tulee aina katseltua! Tykkään myös Benettonin neuleista, tosi hyviä, kestäviä, kauniita ja edullisia. Aion hankkia harmaan poolon ja mustan villatakin. Täällä kanssa yksi värivammainen, heheh... On mulla yksi tomaatinpunainen odottamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Benettonin neuleet on niin kuin sanoit eli kauniita ja edullisia :) Olisihan se kivaa kun osaisi räväyttää väreillä.. tai kuvioilla? Harmaan poolon voisin minäkin haluta! :)

      Poista
  6. Minullakin on noita Benettonin helmineuleita. Klassisia ja kivoja, helposti yhdisteltäviä. Haluaisin syksyksi ehkä jonkin uuden sinisen :).

    VastaaPoista