vähän perjantaita

Onpa ollut outoa olla töissä. Meillä on nimittäin (taas) muuttunut istumajärjestys konttorilla. Lähes koko toimiston väki oli muuttanut (mun loman aikana) uusille paikoille. Ei haittaa minun elämää, eikä vaikuta työntekoon mitenkään, mutten ymmärrä kyllä miksi istumajärjestyksiä pyöritellään? (muutosvstarintaa?!?) Tämä on jo kolmas paikka vuoden sisällä missä istun. Vaihtelu virkistää...heh?
"yllätyksellisesti" taas kokomustissa...
Minulla on nyt tällä kertaa oma huone. Ennen oltiin tosi kivan kollegan kanssa samassa huoneessa, mutta nyt sitten vierekkäisissä. Omituisen hiljaista kun on itsekseen... Huone kaikuu ja on vähän orpo olo...Orpo olo varmaankin kaikkoaa viimeistään sitten kun palaverit lähtee taas käyntiin, silloin ei omassa huoneessa kyllä paljoa istuta. ;)
helmitoppi on Mexxin ja alelöytö. Tykkään, tykkään!
Tänään ei olekaan perinteinen kotoilu-perjantai-ilta, vaan minulla alkaa noin kuuden yksi tilaisuus aikaan hyvän ruuan ja juoman merkeissä. Kiva kiva! Pääsee vähän istumaan iltaa ja höpöttelemään mukavien ihmisten kanssa! 
syyshortensia on vaan niin kaunis!
Mutta hei, nyt mun täytyy lähteä etsimään sopivaa päällepantavaa ja ehkäpä on korjattava vähän tuota meikkiäkin ennen lähtöä. Mukavaa iltaa kaikille! Viikonlopulle on luvattu lämmintä säätä. Eikös se ole aika ihana asia?

Kommentit

  1. Minä viihdyn omassa työhuoneessa - en varmaan enää monien vuosien jälkeen osaisi ollenkaan työskennellä huoneessa, jossa on muitakin;)
    Hauskaa iltaa sinulle ja ihanaa, aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollut avokonttorissa, omassa huoneessa ja jaetussa huoneessa. Avokonttori on ehdotomasti kamalin, ei vaan sovi minulle, huh!
      Oma huone on työn kannalta paras, mutta kivan kaverin kanssa jaettu huone on myös kiva!
      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  2. Ihana asu taas ja minua ei ainakaan haittaa että se on musta ;)

    Rentoa viikonloppua sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos...välillä voisi tietenkin muitakin värejä kokeilla :)
      Rentoa on, toivottaasti sinullakin! :)

      Poista

Lähetä kommentti