Aktiivisuusranneke

Tapasin ihania entisiä työkavereita viime perjantaina ja meillä oli oikein hauskaa. En taas muista milloin olisin nauranut niin paljon. Seuraavana päivänä kurkku oli kipeä ja ääni käheä puhumisesta ja nauramisesta. Voi jee, ihan parhautta!
No kuitenkin. Siellä oli myös Maailman Ihanin Irma. (tähän paljon sydämiä!) Ja hänellä oli Polar Loop-ranneke. Onhan näitä näkynyt sekä blogeissa, että instassa, mutta olen ohittanut ne hömpötyksenä. Että en mä  tarvitse tuollaista, kyllä mä tiedän miten paljon ja miten mun pitää liikkua... Paitsi että nyt haksahdin ja kunnolla! Puskaradiomyyminen on ilmeisen tehokasta, sillä lauantaiaamuna heti kellon tultua 9 minä painelin kauppaan ja silmää räpäyttämättä ostin sellaisen itselleni. (Kiitos Irma!)

Nyt se on mun oikeassa ranteessa.
Irma kertoi, että ranneke "pakottaa" liikkumaan. Se muistuttaa jos on istunut liian pitkään ja ilmoittaa mitä pitää tehdä että päivälle asetettu aktiivisuustaso on saavutettu. Erinomainen juttu tällaiselle istumatyöläiselle. Sellainen hiljainen PT... tai ehkäpä "hellä huono omatunto". Ei kai tästä ainakaan haittaa voi olla? 
Mun tytär nauroi ja sanoi että "just äiti, onko tämä taas sellainen viikon villitys?" Toivon, että tämä saa minut liikkumaan enemmän. Ja että töissäkin takapuoli tulisi nostettua tuolista ja tulisi edes pikkasen liikuttua. Ainakin näin sunnuntaina se aktivoi mut jo aamusta huhkimaan ihan tosissaan. Ennen puoltapäivää askelia kertyi yli 15.000 ja *Goal* vilkutteli minulle! Mitenköhän huomenna?!?

*ranneke ostettu omilla rahoilla, ei maksettu mainos, vaan vilpitön hehkutus*

Kommentit

  1. Voi kamala - hirveä laite;)
    Ei vaan - työkaverini hankki tuollaisen ja on kyllä siihen hurjan tyytyväinen.
    Jos vaikka joulupukki toisi - täytyypä vinkata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tyttö sanoi just tuosta kamaluudesta... "Noniin äiti, tää on vähän kuin kauhu-tulevaisuus-leffoissa, kone käskee ja sää teet"
      Mut oikeasti mä luulen että tämä on hyvä.:) Ei liikkuminen voi olla pahasta! ;)

      Poista
  2. Hih, ostin viimeviikolta justiinsa samanmoisen härvelin ;) kuumeesta johtuen se näytti koko viikon sitä kolmiota, että pitäis aktivoitua, hih. Naurettiin miehen kanssa niitä päivän palkkeja kun mun korkein palkki oli se puoliksi torkkuva istuskelija toiseksi korkein se makaava ukkeli ;) ei siis aktiivisuudesta tietoakaan.
    Tuli hauska olo kun puhelin sille laitteelle, että ootappas vaan kun tästä kunnolla tervehdyn niin vielä mä sulle näytän torkkujat. Hah haa
    Aktiivista sunnuntain jatkoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no suunta ei sitten ole kuin ylöspäin! :) Aktiivista viikkoa sinulle!
      Saa nähdä miten saan noita askeleita viikolla kerättyä?!? huoh...

      Poista
  3. ostettu kuukausi sitten - eka lataus käytetty ja olen unohtanut ladata !!!! - sorry ei potkinut minua liikkeelle vaikka niin luulinkin // iso hymiö ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh, mä niiiiiin pelkään, että mulle käy just tuollatavalla. Hirmu innostus alkuun ja sit loppuu kuin seinään! (syystä tai toisesta...) Mä nyt ainakin yritän edes loppuvuoden. Pakkohan se on. :)

      Poista
    2. hyvä tyttö - täällä tarkka lukija seuraa tilanetta ;)

      Poista
    3. Juu, heh, ei paineita. Sinä seuraat täällä ja Irma seuraa mun tavoitteita Instagramissa. En pääse lipsumaan ;)

      Poista
  4. Voi että, just aioin netistä kattoa tuota myös itselle...Harmi, kun on tulossa isänpäivä eikä äitienpäivä ;) Tuo kyllä innostaa liikkumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, hyvä isänpäivälahja on tyytyväinen äiti ;)
      Innosti se ainakin ekana päivänä. Saa nähdä mitä tapahtuu viikolla?!? :)

      Poista
    2. Huusin huutonetistä loopin. Takuutakin jäljellä reilu vuosi. Tämähän vaikuttaa ihan kivalta vempeleeltä, joka tosiaan innostaa liikkumaan :)

      Poista
    3. Loistavaa!!! Nyt vaan liikkumaan :)

      Poista
  5. Vaikuttaa mielenkiintoiselta - mulle mikä tahansa vempele, joka saa mut sohvalta ylös on hintansa arvoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, vähän silleen minäkin ajattelin.
      Kyllä ne tänään vähän (sisäisessä) palaverissa katsoi kun totesin että sori, mun on nyt pakko vähän seisoa ja kävellä :)

      Poista
  6. Olen käyttänyt tuota kaveria vajaan vuoden ja tullaan juttuunn oikein hyvin. Välillä se kyllä nalkuttaa että pitää liikkua, mutta yleensä se "GOAL" vilkkuu kivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiljainen nalkuttaja on hyvä :) Ja sitten taas GOAL kyllä kannustaa. Mä pikkasen jo mietin, jos ottaisi (lyhyet) aamulenkit taas kuvioihin ja voisihan sitä vaikka lounastauolla ravittaa työpaikan portaita... Minäkö suorittaja, no eheiiii ;)

      Poista
  7. Oi tuommoinen vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Saisikohan se minutkin liikkumaan :) Pitää harkita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On muuten pikkasen vaikea saada aktiivisuus oikealle tasolle, jos tekee yhtään pidemmän työpäivän. Mun pitää varmaan ottaa taas aamulenkki kuvioihin!
      Hyvin se kyllä "kolkuttelee" omatuntoa... heh ;)

      Poista

Lähetä kommentti