Harmaan mekon päivä

Olikohan viime, vai toissa viikolla kun pistin töihin harmaan mekon? No en muista. Tässä tämä mekko nyt jokatapauksessa on. Tämä(kin) on COSin mallistosta, ja on minun mielestä tosi nätti. Istuva yläosa ja kellotettu helma. (Sama mekko oli muuten Grand Designsin yhdessä jaksossa viime viikolla, kiinnittikö kukaan huomiota?) Leikkaus ja malli on mun ehdottomia lemppareita, jos mekkomalleja vetailee. Tykkään kun mekko tai hame ei "kinnaa" lantion kohdalta.
Materiaali on villasekoitetta, joten tätä voi käyttää pakkasellakin,  eikä tässä palele. Ja paksut sukkikset pelastaa aina! Kokonaisuuden ilme muuttuu sen mukaan asustaako hopeisilla koruilla, helmillä tai huivilla. Ja laittaako neuletakin vai ei.
Harmillisesti mun mustat korkeat mokkanilkkurit on töissä, joten niistä ei ole kuvia mekon kanssa. Pah! Eli nyt kuvia vaan sitten korkkareissa. Kävisiköhän tänne alle kauluspaita? Samalla tavalla kun oli kotelomekon kanssa tässä postauksessa? Pitääpä kokeilla joskus. 
Minä tykkään tästä mekosta mahdottoman paljon, entäpä te? (Ei, tästä en lyhennä helmaa!)
Mulla alkaa nyt siivous ja terassin kuntoon laittaminen kevääksi. Taidan viedä havut ja kanervat pois. Ja taitaapa lyhdytkin lähteä varastoon. :) Jokohan uskaltaisi ruukkunarsisseja ostaa?!?
Mukavaa lauantaita kaikille!

Kommentit

  1. kiva mekko ja helman pituus // tein juuri eilen inspiraatiopostauksen, jossa oli hameita juuri tuolla pituudella // pidempi helma kiehtoo!

    kivaa viikonloppua sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään tästä mekosta hurjasti!
      Olit löytänyt tosi kivoja malleja. Ja ne viimeisen kuvan loaferit oli ihanat :)
      Mukavaa ja rentoa viikonloppua Sinulle <3

      Poista
  2. Tähän mekkoon sopii pidempi helma :) Tosi kauniin sävyinen harmaa! Kävin COSilla pari viikkoa sitten ja ihastelin heidän leikkauksiaan. Minulla on aika samaa sävyä trikoomekko, jossa on tiukka pitkähihainen yläosa ja kellohelma. Huomaan sinun kuvistasi saman kuin omasta mekostani, eli tykkään enemmän huivin tai ison korun kanssa kuin "paljaana".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. COSilla nimenomaan leikkaukset on hienoja. Samoin materiaalien yhdistely.
      Kiitos, harmaa on tosi nätti ja sen voi yhdistellä monen värin kanssa.
      Totta, pääntien ollessa noin "avoin", niin tykkään kun kaulassa on huivi tai koru tms.
      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  3. Sä näytät tässä mekossa niin herttaisen suloiselta että... Kaunis on mekko ja sä oot ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mua ihan alkoi naurattaa (siis positiivisesti) sun "herttaisen suloiselta" :) Enpä ole ennen kuullut itsestäni näitä sanoja.
      Sä olet kyllä kiltti ihminen, en voi paljoa muuta sinusta sanoa!
      Ihanaa viikonloppua Sinulle!

      Poista
  4. Suloinen mekko - niin tyylikäs. Erityisesti tuon kaulakorun kanssa. Tiedätkö, olen saanut näistä sun asupostauksista aivan uutta inspiraatiota työpukeutumiseen itsekin. Tai siis sanotaanko, että olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota työpukeutumiseen. Tai tiedostanut, että olenkin viime aikoina kulkenut töissä vähän resupekkana ;) Siitä on vasta niin vähän aikaa, kun aamulla tärkein tavoite pukeutumisessa oli se, että kaikilla perheenjäsenillä oli suunnilleen vaatteet oikein päin päällä ;) Mutta siitähän on suunta vain ylöspäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)
      Kiva jos näistä mun vaateviritelmistä on ollut iloa :) Mun on pakko silittää jo sunnuntaina kaikki valmiiksi, ja vähän suunnitella mitä laitan kunakin päivänä päälle... vaikkei mulla olekaan pieniä lapsia! Aamut on kuitenkin aikas lyhyitä täälläkin! :) Ja aamun saa kyllä paniikinomaiseksi jos työvaatteita ei yhtään ole etukäteen miettinyt :)
      Kivaa viikonloppua!

      Poista
  5. Ihanan naisellinen malli tuossa mekossa! Kyllä kellohelmassa on se jokin, joka viehättää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, malli nimenomaan on tässä kaunis. Helma on ihana :)

      Poista
  6. Ihana mekko ja niin naisellinen malli!
    Mistä sä näitä ihanuuksia aina löydät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, ihana on! Tämä on COSilta. Helsingissä on liike, mutta mä käytän nettikauppaa kun käyn niin harvoin pääkaupunkiseudulla. :)

      Poista
  7. Kaunis mekko ja hyvä malli! Helmat pitenevät, mikä on kiva juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään tästä itsekin! Onneksi helmat pitenee, mä tunnen itseni kovin alastomaksi lyhyessä hamosessa :)

      Poista

Lähetä kommentti