Maanantai

 Koska maanantai oli tiukkaa excelöintiä ja laskemista, vaatetuskin oli sen mukainen. Jälleen kerran luottovaatteena oli mustat vahapintaiset housut. Ne pysyy kivasti siistinä, vaikka istuu koko päivän.
Miettikää...töiden jälkeen saa otettua auringonpaisteessa kuvia!!!! :)
Laitoin Uniqlon sinisen kauluspaidan, ja (Maison&Scotchin) paksun tummansinisen villatakin. Neule on mukavan lämmin, ja pidän sen väljästä mallista. Mutta, tämä villatakki on vähän "ärsyttävä", koska tästä irtoaa kokoajan karvoja, ja ne "tunkee" silmiin. Tylsää... (onko teillä tällaisia villatakkeja, vai onko minulla oudot silmät?!?)
Tykkään tuosta hakaneulasta, mikä on tuossa neuleessa! Hurjaa ;)
Eväänä oli jälleen kerran smoothie, salaatti, rahkaa ja hedelmiä. Mitäpä sitä hyvää komboa muuttamaan. Paitsi että taidan kyllä luopua rahkasta. Mun on tosi vaikea saada sitä enää alas. Olen ihan varmasti kokeillut kaikki merkit ja maut, mutta ilmeisesti yliannostus on saavutettu!
Salaatissa oli porkkanaa, jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja raejuustoa. Smoothiessa oli puolukoita, greippiä, sitruunaa ja pikkasen banaania. Ja oli siinä muuten kiivikin. Sellainen sopiva yhdistelmä minulle.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Ja hauskaa talvilomaa niille, joilla se nyt on!

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Ai, oikeasti? Voi kiitos! :) Ihan perustoimistotäteilyä.

      Poista
  2. Ei ole sun silmät! Mullakin on ollut tommosia, huiveissakin on tollasia kutittavia malleja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä jo ajattelin, että onko mulla jotkut villamagneetit mun silmissä... :)
      Ei tuo neule kutita, mutta siitä lähtee ihan hurjasti ohutta karvaa... Olisikohan siinä mohairia tms?

      Poista
  3. Mulla on yhdet käsineet, jotka olisivat ihanat, mutta tuon karvojen irtoamisen takia en voi niitä käyttää ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kurjaa :(
      Enkä minä ostaessa osannut ajatella, että siitä tuolla tavalla irtoaa...

      Poista
  4. Ihanaa perustoimistotäteilyä ;) nuo sinun pöksyt ovat ihkut !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään näistä housuista ihan ylivetopaljon!

      Poista
  5. Minä en pysty ollenkaan tuollaisia villatakkeja tai neuleita pitämään - minulla ne vielä kutittavatkin niin vietävästi että vaikka se karvakato asettuisi, en voisi käyttää.
    Mutta kauniilta takkisi näyttää;)
    Hyvää viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totuuden nimissä on sanottava, ettei minunkaan tätä ole montaa kertaa tullut pidettyä, vaikka ihana onkin. Se on niin kurjaa kun silmiä pitää "kaivella" koko ajan...
      Nätti tuo neule on, sen ei käy kieltäminen :)
      Kivaa viikkoa!

      Poista
  6. Tyylikäs asu - ja mikä ihana valo! Se tekee sinun kivoista asukuvista vielä hienompia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Aurinko on ihan huikean ihmeellinen ja ihana juttu!

      Poista
  7. Kivan rento asu vaikka onkin siisti ja tyylikäs.Aurinkoista viikkoa,Annu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sellainen perustoimisto-look :)
      Aurinko ja iloa sinun viikkoon!

      Poista
  8. Neuletakissasi on varmasti mohairia, oi se lentelee takista ja menee silmiin ja nenään...herkullisen näköistä salaattia ja smoothieita. Vaihdoin muuten rahkan Alpro soijajuggeen, kokeile jos et ole maistanut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitäpä vähän arvelinkin, siis mohairia...
      Kiitos muuten vinkistä, en ole kokeillut juurikaan Alpron tuotteita. Pitääpä huomenna ostaa, kiitos :)

      Poista

Lähetä kommentti