Toukokuun tavoitteet

Ihminen, joka ei osaa olla ilman tavoitteita - Minä.
Sivupalkissa on tammikuussa asetetut kuukausitason tavoitteet lueteltuna, ja nyt ne alkavat tuntua liian löysiltä. Niinpä päätin laittaa toukokuun tavoitteet uusiksi. Ja lennosta keksin heti kaksi. Nämä saattavat jonkun korvaan kuulostaa helpolta, mutta eivät muuten ole, ainakaan minulle.
1) Kiroilun lopettaminen. Joo, tiedän, minulla on kamala tapa ja siksi haluankin päästä siitä eroon. En halua siirtää sitä kesäkuulle, vaan lopetan sen nyt! Eilinen meni jo hyvin, ja tämäkin päivä. Kyllä se tästä. Toisalta, kun katson kalenteria niin hulluko olen, kun nyt sen teen. Mutta paineessahan tämä tulee testattua ja todettua toimivaksi, eikös!
2) Ja sitten tällainen perinteinen painoon liittyvä. Tällä kertaa sitten 3kg pois 1.6. mennessä. Siinäpä se. Eihän tuohon tarvitse paljoa tehdä. Jätän vaan karkit ja pullat pois, niin johan pitäisi onnistua?
 Heh! Katsotaan nyt miten tätin käy.

Kommentit

  1. Tuo eka tavoite vois olla munkin tavoite... Kiroilu on kauheeta, mutta jotenkin ne sanat vaan pääsee suusta... Painotavoite mulla on ja pienellä dietillä nyt oonkin...Tsemppiä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Se kuulostaa IHAN hirveältä...ja sit niitä vaan putoilee omasta suusta. Hävettää... Mutta hyvin on siis mennyt kaksi päivää! Ja tärkeämpi on tuo puheen siistiminen kuin 3 kiloa...vaikka on sekin tärkeää ;)

      Poista
  2. Hyviä tavoitteita molemmat - ja kumpikin sellaisia, että niissä on pakko aika ajoin tehdä kurinpalautusta;)
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ja tämä on loistava kuukausi tehdä kumpikin. Vedetään kunnolla äärirajoille ;)

      Poista
  3. Nyt innostuin, mimäkim yritän vähentää kiroilua. Elämäntaparemppa jo päällä, mutta nyt on hieman hyydyksissä. Ensimmäisellä viidellä viikolla lähti 8,5kg ja nyt vain kilo kolmessa viikossa. No suunta on oikea. :)

    Zemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, se on niin kovin huono tapa se rumien sanojen latelu...huh!
      kovasti yritän siitä pullasta ja karkista luopua, eiköhän ne kilot sillä lähde. Enempää en jaksa pudottaa...menee liian totiseksi muuten! :)

      Poista
  4. Minäkin voisin kiroilua vähentää Elämäntaparempassa ottaa iseäni uudestaan niskasta kiinni, hiljalleen niin tehnytkin. Tavoitteet ovat kyllä hyvä motivaattori, minäkin tarvitsen niitä, muuten en meinaan tee mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, tavoitteita pitää olla...eihän tästä muuten mitään tule ;)

      Poista
  5. Mulle täytyy käydä joku tosi paha moka tai sit mua täytyy sattua pahasti ja yllättävästi, että tulee kiroiltua. Ja sillonkin heti kaduttaa. Mutta mun kestotavoite on kaiken turhan energiaa syövän tavaramäärän hävitys tai kierrätys nurkista. Ei vaan ole oikein edennyt se homma tuskailua pidemmälle. Mutta nyt kun mulla on sattuneesta syystä niin paljon virtaa, olen luottavaisin mielin sen suhteen, että nyt voi jotain tapahtuakin ja voin vihdoin pyyhkiä tän tavoitteen listalta yli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellainen tyhmä tapakiroilu...siis kun harmittelen, tai otaa päähän, niin sitten niitä sanoja lipsuu. Mutta nyt jo 3 päivää on mennyt hyvin. Pientä pinnistelyähän tämä vaatii, mutta uskon että onnistuu. Turhan tavaran hävittäminen onkin tärkeä juttu :)
      Sulla onkin paljon virtaa tällä hetkellä, jospa minäkin sitä jostakiin ;)

      Poista
  6. Tuo ykköskohta on kyllä munkin paheeni. Ja kaikkein ärsyttävintä on, kun niitä vaan lipsahtelee itsestään ja sitten ovat nuo tarkkakorvaiset vieressä kuuntelemassa. Ihmettelen etteivät ole vielä mun tapojani omaksuneet. Tosin aina silloin tällöin joku kantelupukki huutaa: "Ääiiiti, xxxx sano ruman sanan" Voi elämä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ikävä tapa, mua niin harmittaa, kun niitä vaan lipsahtelee...paitsi että tämä viikko on kyllä mennyt tosi hyvin!?! Ehkäpä mä opinkin tästä pois ;)

      Poista

Lähetä kommentti