10 asiaa, joita en ole koskaan tehnyt...


Tämä oli niin hauska haaste, että oli pakko tarttua! Huomasin tämän eilen sekä Tiialla että Tuulannelilla.  Pitää siis luetella 10 asiaa, joita ei ole koskaan tehnyt.
Ja tässä on minun "nevereverever"- lista!
Ihana aurinko paistaa vielä illallakin <3
En ole ikinä laulanut karaokea. Enkä usko että laulankaan. Ja tästä on varmasti kaikki kuulijat kiitollisia.
En ole koskaan käynyt viinitilalla, vaikka olen siitä haaveillut. Ohi olen ajanut useallakin matkalla, mutta lomalla en ikinä ole päätynyt ko paikkaan. Ehkäpä se toteutuu tässä lähiaikoina.
En ole ikinä viettäyt synttäreitä, siis sellaisia kaverisynttäreitä. Mun synttärit on heinäkuussa, eikä silloin oltu ikinä kotona että olisi voinut juhlia viettää. Ja aikuisena en ole ikinä kokenut tarvetta moiseen. Mutta toisten synttäreillä on kyllä kiva käydä :)
En ole ikinä syönyt etanoita enkä ostereita, enkä syö. Ihan sama, vaikka kuinka kehutaan herkuksi. Kun en halua, niin en halua. Pelkkä rakenne saa jo puistatukset aikaiseksi, hui!
En ole ikinä tanssinut pöydillä, en edes nuorempana. Penkille olen noussut mm Oktoberfestillä, mutten siitä ylemmäksi... mamari!
En ole ikinä liftannut. Tästä mut peloteltiin niin hyvin pienenä, etten sitten isompana uskaltanut edes ajatella moista.
Meidän iso rodo alkaa just kukkimaan tuolla taustalla!
En ole koskaan ollut leikkauksessa (ja nyt koputan puuta!!) eikä minua ole koskaan tarvinnut nukuttaa. Ja toivon todellakin, että tätä ei tarvitse kokeakaan.
En ole ikinä ajanut mopolla tai moottoripyörällä. Enpä uskaltaisi... mieluummin fillari!
En ole vielä ehtinyt Savonlinnan oopperajuhlilla käymään... mutta kyllä mä joskus vielä menen!
Enkä ole ikinä uinut meressä. Olen seisonut nilkkojani myöten siellä, mutten sen pidemmällä :)
Tämä oli tosi hauska tehdä! Vähän otti koville päästä alkuun näiden kanssa, mutta kyllä se siitä sitten lähti rullaamaan. Tehkää ihmeessä, jos ette ole tehneet.
Kivaa kesäillan jatkoa kaikille!

Kommentit

  1. Jippii!!!! kiva kun teit, todella ihania vastauksia :)

    No merenelävät saavat minunkin puolesta jäädä kanssa sinne mistä ne tulevakkin ;)
    Minäkään en ole koskaan ajanut moottoripyörällä mutta mopolla olen ajanut ja siitä minulla on muistona arvet polvissa // sähläri mikä sähläri!!!

    aurinkoista viikkoa sinua ihana annu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta tämä oli niin kiva tehdä! :)
      Näitä on ollut kiva lukea muilta, ja kun katsoin sinun listaa, niin totesin, että ei hitsi, voisin kopsata melkein kaikki kohdat
      Aurinkoa ja iloa viikonloppuun!

      Poista
  2. Mä olen kerran maistanut etanaa Marokossa, jossa ne etanat keitetään vahvassa mausteliemessä. Nielaisin sen kokonaisena ja pidättelin hetken ykärefleksiä. Se kokeilu oli sitten siinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en moisia kammotuksia suostu maistamaan...se rakenne, se rakenne...huh! Olet ollut rohkea! Kaverit kyllä tyrkyttää aina ravintolassa niitä...kun e on kuulemma niiiiin herkkuja, hah!

      Poista
  3. Olipas hauska - mä olen muuten tehnyt kaikki sun listasi asiat, karaokea lauloin viimeksi eilen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin sitä pitää! Se mikä on toiselle never-ever, niin toiselle se voikin olla ok! :) Karaoke on kyllä aika kumma juttu ;) Jotkut tykkää ihan mahdottomasti!

      Poista
  4. Tämä oli hauska :) olen tehnyt sinun listalta kaikkea muuta paitsi syönyt ostereita - enkä kyllä syö. En ole ajanut mopolla- saati moottoripyörällä - enkä ole koskaan ollut Savonlinnan oopperajuhlilla - sinne kyllä tahtoisin !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Yllättävän paljon on asioita, mitkä toisille on ihan ok tai arkipäiväiisiä, ja toisille ei sitten millään :)
      Ja sekä viinitilalle, että Savonlinnan oopperajuhlille tahtoisin kumpaankin!

      Poista
  5. Kiva postaus. En ole minäkään syönyt ostereita, tanssinut pöydällä, enkä vieraillut viinitilalla, vaikka sellaiseen olisi kyllä ihanaa päästä käymään.
    Suuri ihmetyksen aihe minulle vastauksissasi oli se, ettet ole ikinä uinut meressä! Etkö edes etelän lämpimissä vesissä ole mereen pulahtanut?
    Pitäisköhän itsekin tarttua tähän haasteeseen?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä postauksesta kuuluu sille joka tämän keksi! Kyllä joillakin vaan hoksottimet pelaa :)
      En ole uinut edes etelässä, ei se meri ole ikinä ollut riittävän lämmintä minulle...varmaankin oikea ja perimmäinen syy on se, että olen tosi huono uimaan, ja pelkään isoja vesiä. Ei ole oikeastaan ollut tarvetta mennä nilkkoja syvemmälle :)

      Poista
  6. Vitsi! Olipas kiva postaus. Pitänee harkita tällaisen tekemistä itsekin.
    Tuo kuvien hame on muuten tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tätä oli oikein kiva tehdä :) Tee ihmeessä, loppujen lopuksi tämä oli sittenkin aika helppo toteuttaa!
      Kiitos, tätä hametta ei olekaan paljoa tullut pidettyä, mutta se on kiva päällä, kun on trikoota ;)

      Poista
  7. Tämä oli kiva postaus,kiitos siitä :)

    VastaaPoista
  8. Voi hitsi, olipa kiva lukea näitä. Osan listastasi olen tehnyt ja osa on myös minullakin kokematta. Taidan kopsata tämän : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on ollut kiva lukea muilta, ja monen listan kohdalla on tullut nyökkäiltyä, että enpä ole tuotakaan tehnyt... Onkohan sitä vähän "rajoittunut"?!? ;)

      Poista
  9. lovely post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Taas tuli niin mielenkiintoisia ja uusia asioita ilmi. <3 Savonlinnan oopperajuhlat listalla on. Karaokea juu ei ikinä tällä äänellä. :) Ihana hamonen muuten. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on niin kiva lukea muilta :) Ja hyvin huomaa, miten paljon toisten ns arkijuttuja monella onkin kokematta :)
      Kiitokset, hame on oikein kiva päällä!

      Poista
  11. Tämä oli kiva - itselläkin on tarkoitus se tehdä!
    Ja kaikki muut asiat listallasi olen tehnyt, mutta karaokea en ole laulanut - ja suurin piirtein samoista syistä kuin sinä - en tule laulamaankaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä vastasitkin ihanan pitkästi ja perusteellisesti kaikkiin kohtiin! Minulla on sellainen vähän turhan lyhyt tyyli...voisi opetella vähän perustelemaankin ;)
      Tosi hauska on ollut huomata, miten toisten joidenkin kanssa menee ihan päinvastoin asiat! Ja se, miten paljon onkin vielä asioita kokematta!

      Poista
  12. Olipa kiva postaus ! Harkitsen myös tämän tekemistä :)
    Suloista sunnuntaita !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti