sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Livs levande - mun kesäbiisi 2015

Jotenkin tämä vaan kolahtaa. Jostakin syystä sekä sanat että kokonaisuus toimii 10-0. Onkohan tämä mun kesäbiisi 2015?
Mun esikoinen oli viime keväänä vaihdossa jenkeissä. Samalla paikkakunnalla oli ruotsalaisia vaihtareita ja tuli puhetta musiikista. Mun poika tiesi ruotsalaisesta musiikista about  Kentin ja Tomas Ledinin... "Ja men det är ju gamla människors musik!" sanoivat Ruotsin pojat... jooh, tämä onkin sitten ihan äidin vika. ;)
kuva lainattu tomasledin.com
Olispa erikiva päästä tänä kesänä käymään keikalla! Ledin on Suomessa parilla keikalla elokuussa... Saisikohan sitä raahattua itsensä vaikkapa Tammisaareen? En ole ikinä käynyt ko paikkakunnalla, joten tulisi samalla sivistettyä itseäänkin. Keikka on lauantaina, joten sitä voisi jäädä eteläsuomeen yöksi. Ja sitäpaitsi Ledin sopii tarkoitukseen oikein hyvin jos aikoo viettää Miehen kanssa laatuaikaa <3  Luulenpa, että ostan liput ja aloitan hotellin metsästyksen!

4 kommenttia:

  1. Mä tiedän lisää vanhojen ihmisten musiikkua ja muysikoita Ruotsista :)
    Roxette, Ace of base, Dr Alban ja Abba :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, jees! Hyviä kaikki! Mut mun poika tiesi tasan nämä kaksi ;) Ruotsalaisten "vanhojen ihmisten musiikki" on oikein mukavaa kuunneltavaa!

      Poista
  2. Minäkin tykkään :)) Kiitos kivasta kuunteluhetkestä <3

    VastaaPoista
  3. Lisää kesäbiisejä löytyy facebook.com/kesabiisit. Siellä on oma sivu niille. Käy tykkäämässä, mäkin kävin :)

    VastaaPoista